سرهنگ پاسدار برسلانی از اعزام گروه های جهادی گردانهای امام حسین(ع) لشگر عملیاتی 25 کربلا به نقاط دچار آبگرفتگی، سیل، برف و رانش راه در نقاط جلگه ای و بالادست مازندران خبر داد که با تمام توان به یاری آسیب دیدگان شتافتند .
کد خبر: ۹۱۲۲۱۲۲
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده لشگر عملیاتی 25 کربلا در گفتگو با بسیج ضمن تبریک ایام نوروز و آرزوی سالی خوش توام با ایمان، عزت و سلامتی برای هموطنان، درباره آخرین اقدامات این لشگر در امدادرسانی به حوادث اخیر(بارندگی، سیل و رانش زمین) در نقاط مرکزی و شرقی مازندران گفت: مجموعه لشگر عملیاتی 25 کربلا به منظور یاری مردم و کاهش خسارت ناشی از سیل و آبگرفتگی از همان ساعات اولیه حادثه  به نقاط بزرگ بروز خسارت ناشی از شدت بارندگی مانند کیاکلاو میاندورد اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار احمد برسلانی گفت: مجموعه لشگر با همکاری ناحیه مقاومت بسیج قائمشهر، جویبار و میاندورود ضمن جمع آوری کمک های مردمی، با در اختیار گرفتن بخشی از امکانات دارای قابلیت کار در سیل مانند، تانکر های آب و تویوتا  به منظور توزیع آب آشامیدنی و بسته های غذایی به مردم  شهر های کیاکلا و میاندورود گرفتار در سیل کمک رساند.

فرمانده لشگر عملیاتی 25 کربلابا اشاره به خسارت ناشی از بارندگی در نقاط بالادست، رانش زمین، مسدود شدن مسیر ها،  راههای اصلی و فرعی  اظهار داشت: در راستای کمک رسانی به مردم درگیر با این موضوع، لشگر عملیاتی 25 کربلا، کلیه  ادوات لجستیکی و ماشین آلات مهندسی لشگر را وارد عملیات کرد که در همین رابطه، دو دستگاه لودر به زیراب و میاندورد اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار برسلانی یادآور شد: با توجه به عمق حوادث در مازندران و گلستان علاوه بر کمک رسانی به نقاط درگیر با حادثه مازندران، برای خدمات رسانی و آب رسانی به مردم گرفتار در سیل آق قلای استان گلستان تجهیزات مورد نیاز مانند تانکر آب  همراه با گروه جهادی گردان های امام حسین(ع)  اعزام تا اقدامات  مهندسی را در خدمت به مردم اعمال نمایند.

وی همچنین از اعزام گروه های جهادی گردانهای امام حسین(ع) لشگر عملیاتی 25 کربلا به نقاط دچار آبگرفتگی، سیل، برف و رانش راه  در نقاط جلگه ای و بالادست مازندران خبر داد که با تمام توان به  یاری آسیب دیدگان شتافتند .

فرمانده لشگر عملیاتی 25 کربلا با اشاره به بارش برف سنگین که در برخی نقاط تا یک و نیم متر ارتفاع داشت اظهار داشت: در بالادست که برف مسیر های ارتباطی را مسدود کرد بدر برخی نقاط موجب سستی زمین و رانش گردید که ادوات مهندسی لشگر به منظور بازگشایی مسیر ها  در سوادکوه، هزار جریب نکا، بهشهر و دو دانگه و چهاردانگه  وارد عمل شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها