فرماندهان سپاه شهرستان ‌های «عسلویه» و « دیر» در پی شرایط بد جوی و بارندگی مکان‌های مسقف خود را در اختیار مسافران نوروزی قرار دادند.
کد خبر: ۹۱۲۲۱۱۹
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ  مهدی حسن‌زاده اظهار داشت: جهت کمک و اسکان مهمانان نوروزی هم‌زمان با بارش باران در سراسر شهرستان عسلویه کلیه مکان‌های مسقف سپاه ناحیه اعم از سالن‌های ورزشی ، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت درنظر گرفته شده است و مسافران می‌توانند به این مکان‌ها نیز مراجعه کنند.

فرمانده سپاه عسلویه افزود: گردان‌ها و پایگاه‌های بسیج جهت کمک به هم‌وطنان عزیز در آماده‌باش می‌باشند و همان‌طور که دیشب تعدادی از هم‌وطنان را اسکان دادیم سالن‌های ورزشی ، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت برای اسکان مسافران نوروزی آمادگی دارند.

وی بیان داشت : مسافران نوروزی که در بوستان‌های شهری شهرستان چادر بر پا کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به این مکان‌ها اسکان پیدا کنند.

حسن‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: گردان‌های بسیج ،حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج در سراسر شهرستان در آماده‌باش کامل جهت خدمات‌رسانی به مسافرین نوروزی در مواقع بحرانی هستند.

وی اعلام کرد: کلیه پایگاه‌هایی که در مساجد حضور دارند آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی در جهت کمک به آسیب‌دیدگان سیلاب‌های اخیر هستند .

سرهنگ عیسی داوریان با بیان اینکه اماکن مسقف سپاه در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفته است،گفت:نیروهای بسیج و کادر سپاه سیدالشهدا ء به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات رسانی به مسافران در این مکان‌ها هستند .

فرمانده سپاه سیدالشهداء شهرستان دیر افزود: در تمامی محل‌های اسکان سپاه ،اقلامی نظیر چادر ،پتو و آب جهت رفاه حال مسافران نوروزی توزیع شده است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات