فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد گفت: بیش از 250 نفر خواهر و برادر در قالب کاروان بسیج شهرستان اشتهارد به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۲۲۱۰۱
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرگرد پاسدار ترابی در گفتگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به اعزام کاروان‌های بسیج به اردوهای راهیان نور اظهار داشت:اردوهای راهیان نور سنت حسنه‌ای است که فراموش نکنیم اگر امروز در 40 سالگی انقلاب ایستاده‌ایم، مدیون و مرهون ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان هستیم.

بیش از 250 نفر از مردم شهرستان اشتهارد به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

وی افزود: راهیان نور فرصت مناسبی برای پیوند نسل‌های انقلاب است و می‌توان با استفاده از این ظرفیت گفتمان ایثار و شهادت را بیش از گذشته در جامعه رواج داد.

سرگرد پاسدار ترابی افزود: در این سفر ، از یادمان های عملیات والفجر 8، اروندرود، یادمان شهدای شلمچه، مسجد جامع خرمشهر، یادمان شهدای هویزه، طلائیه، دهلاویه، کانال کمیل، منطقه عملیاتی فکه، فتح المبین و معراج شهدای اهواز بازدید به عمل می آید.

فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد تصریح کرد : این استقبال گسترده، نشان دهنده علاقه و ارادت مردم فهیم شهرستان ولایتمدار و شهیدپرور اشتهارد به راه نورانی شهدای انقلاب اسلامی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد : از کلیه مسؤولین محترم ستاد راهیان نور شهرستان و خادمین عزیزی که در پشتیبانی و تدارک این سفر روحانی همت نموده اند، تقدیر و تشکر می نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها