فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه در اولین مرحله ۱۰۰۰ تخته پتو از استان البرز به استان گلستان ارسال شد، گفت: ۸۰ گروه جهادی برای اعزام به مناطق سیل‌زده استان گلستان و مازندران آماده هستند که در صورت اعلام نیاز اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۲۲۰۵۷
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرج ، سردار سید یوسف مولایی در جلسه شورای مدیریت بحران استانداری البرز که در سالن شهدای البرز استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: سپاه از دو روز پیش قرارگاه کمک‌رسانی  را در استان البرز تشکیل داد.

۸۰ گروه جهادی از البرز برای اعزام به مناطق سیل‌زده گلستان و مازندران آماده اعزام هستند‌

وی افزود: با هماهنگی با فرماندهی سپاه گلستان اولین برآورد نیازمندیها از سپاه گلستان تهیه شد.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه در اولین مرحله  1000 تخته پتو از استان البرز به استان گلستان ارسال شد، بیان کرد: تعدادی پمپ آب نیز تهیه شد چرا که برای تخلیه منازل از آب گرفتگی نیاز به پمپ آب است.

سردار مولایی با بیان اینکه  سپاه استان البرز قرارگاه خود را  در استان گلستان راه‌اندازی کرده است، عنوان کرد: 80 گروه جهادی برای اعزام به مناطق سیل‌زده استان گلستان و مازندران آماده هستند که در صورت اعلام نیاز اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه تخلیه آب موضوع مهمی است، تصریح کرد: حوادث شبیه به سیل سیجان هم ممکن است در استان تکرار شود وریزش بهمن و کوه در محور اتفاق بیفتد.

سردار مولایی با اشاره به اینکه برای خدمت‌رسانی در نقاط محور کرج -چالوس 8 نقطه شناسایی شده که سپاه مستقر شود، تصریح کرد: گروه‌های جهادی برای زمان حوادث آماده هستند.

ارسال نظرات