خبرهای داغ:
مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین
مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: بیش از 9 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین انجام شده است.
کد خبر: ۹۱۲۲۰۴۸
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵

افشین پیرنون در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: همزمان با سفرهای نوروزی 98 بر اساس اطلاعات دریافتی از 59 دستگاه سامانه تردد شمار بر خط راهها در محورهای مواصلاتی استان قزوین آمار کل تردد ثبت شده در روز یکشنبه 4 فروردین ماه سالجاری، یک میلیون و 165 هزار و 525 وسیله نقلیه بوده است.
وی گفت: سامانه های تردد شمار این اداره کل در محورهای استان قزوین از روز شنبه 25 اسفند ماه 1397 تا پایان روز یکشنبه ۴ فروردین ماه سالجاری، 9میلیون و 668 هزار و 246 تردد را به ثبت رسانده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد افزایش داشته است.
مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین اظهار کرد: متوسط نرخ جريان ترافیک(تعداد كل خودروهایی كه در يک ساعت از يك مقطع عبور می كنند) در سطح کل راههای مواصلاتی استان معادل 785 وسيله نقليه در ساعت بوده است.

پیرنون عنوان کرد:بيشترين متوسط نرخ جریان ترافیک در این ایام، مربوط به آزاد راه کرج - قزوین با 3 هزار و323 وسيله نقليه در ساعت بوده است.

وی با اشاره به تلاشهای انجام شده و مدیریت ترافیک صورت گرفته، متوسط سرعت تردد در آزاد راهها را 84 و متوسط سرعت در سایر محورهای استان را 74 کیلومتر در ساعت عنوان كرد و افزود: بيشترين متوسط سرعت در اين مدت 102 كيلومتر درساعت مربوط به آزادراه قزوين – زنجان بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با اشاره به بارش باران در سطح محورهای مواصلاتی استان اضافه کرد : كليه رانندگان بايد توجه داشته باشند با رعایت سرعت مطمئنه و قوانين راهنمايی و رانندگی و پايبندی به نكات ايمنی از بروز حوادث خطرناک جاده ای برای خود و ديگر خودروهای عبوری جلوگيری نمايند تا شاهدکاهش تصادفات جاده ای در محورهاي مواصلاتی استان باشیم.
پیرنون در خاتمه با آرزوی نوروزی شاد و سفری ایمن برای هموطنان عزیز شهروندان عزيز قبل از آغاز سفر به منظور مديريت سفر خود با بهره گيري از سامانه پيام كوتاه 141 از آخرين وضعيت راهها اطلاع حاصل نمايند. اين سامانه از طريق نرم افزار 141 نيز قابل دسترسی است و نرم افزار 141 از طريق برنامه بازار و يا تارنمای www.141.ir بصورت رايگان قابل دريافت و نصب بر روی گوشی های تلفن همراه می باشد.

 

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها