خبرهای داغ:
استاندار فارس در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده در شیراز گفت: هم‌ا‌ینک حادثه شمال و شمال غرب شیراز در پی وقوع سیل کنترل شده و امداد رسانی در حال انجام است.
کد خبر: ۹۱۲۲۰۴۴
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، عنايت‌الله رحيمی، استاندار فارس در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شیراز در جمع خبرنگاران گفت: در پی بارش شديد باران در تنگ لله ‌اكبر و دروازه قرآن شیراز شاهد بروز سیلاب و گرفتاری تعداد زیادی خودرو شدیم که با جریان سیل به سمت جنوب حرکت داده شدند.

وی با ابراز تاسف از اینکه این حادثه موجب بروز خسارت جانی و مالی برای تعدادی ازهم‌وطنان شده است، ابراز امیدواری کرد که خسارت‌ها حداقل باشد.

استاندار فارس با تاکید بر دنبال کردن اخبار از مجاری معتبر و ستاد مدیریت بحران استانداری، گفت: از همان لحظات اولیه وقوع سیل نيروهاي امدادي، شهرداري، انتظامي و ستاد بحران در صحنه حضور پیدا کردند و هم‌ا‌ینک نیز حادثه كنترل شده و امداد رساني در حال انجام است.

رحیمی با بیان اینکه مسافران نوروزی که گرفتار سیلاب شده‌اند به مكان‌هاي امن و داراي امكانات که از قبل پيش‌بینی شده بود انتقال داده شدند، افزود: تعداد زیادي از مدارس، سالن های ورزشی، بخشی از پادگان ‌ها و نمايشگاه بین‌المللی برای اسکان پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: علاوه بر ورودی شیراز بعضی از مسیرها نیز دچار سیلاب شدند که به سرعت تخلیه و در حال حاضر تردد در آنها عادی شده است.

استاندار فارس با تصریح بر اینکه بيشترين حادثه مربوط به شمال و شمال غرب شيراز بوده است، اضافه کرد: این حادثه در کمتر از ۱۰ دقیقه رخ داده است.

رحیمی با بیان اینکه طبق پيش بيني‌ها بارش در اکثر نقاط فارس تا صبح چهارشنبه، ۷ فروردین ادامه دارد، از شهروندان و مسافران خواست تا در صورت امکان از حضور و تردد در خیابان‌ها خودداری کنند تا امداد رساني به آسيب ديدگان به سرعت انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار