خبرهای داغ:
۱۵۰نفر از زائران شهرستان مهدیشر در سومین روز از برنامه اردوئی خود از یادمان شهدای اروند کنار بازدید کردند.
کد خبر: ۹۱۲۲۰۳۵
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، ۱۵۰نفر از زائران شهرستان مهدیشر در سومین روز از برنامه اردوئی خود از یادمان شهدای اروند کنار بازدید کردند و ضمن بهره گیری از روایتگری پیشکسوتان ایثار و شهادت یاد و خاطره و رشادتمندی شهدا به خصوص  شهدای قواص عملیات والفجر ۸ را گرامی داشتند.
حجت الاسلام نجفی راوی دفاع مقدس ضمن بیان شمه ای از خاطرات رشادت مردی شهدای عملیات والفجر ۸ فاو ،منطقه اروند کنار را برای زائران عزیز شهرستان مهدیشهر تشریح کرد.
وی افزود:موسی صفتان امام خمینی به واسطه باران شب عملیات و طوفان ایجاد شده با ذکر نام ائمه به اروند زدند و حماسه آفریدند، سه ویژگی اول شهدا خدا باوری بود که با وجود خدا باوری در سرمای نیمه شب زمستانی ایستادگی کردند و مردانه عملیات سنگینی را انجام دادند،ویژگی دوم شهدای عزیزمان خود باوری و خویشتن شناسی بود که پل بعثت را با حرفه و مهندسی خاصی در زمان و تجهیزات خاصی ایجاد کردند و در میدان جنگ کارگشا و راهبر و فرمانده بودند،امروز ما مدیون خون شهدا هستیم،در نقطه صفر مرزی امنیت کامل داریم و در اوج اقتدار هستیم،ویژگی سوم شهدای ما بهره گیری از پتانسیل بزرگ جنگ و معنویت بود،توسل شهدا به خدا و اهل بیت علیه السلام در هر حال موجب پیروزی در میادین بود.
کربلائی مهدی محسنی مداح و ذاکر اهل بیت علیه السلام در جمع زائران دلها را کربلائی کرد.
گل محمد نورانی رزمنده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس نیز به بیان خاطراتی از رزمندگان و شهدا از شب عملیات والفجر ۸ فاو پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها