خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) از آمادگی گروه‌های جهادی استان همدان برای حضور و کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده در مناطق شمالی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۲۰۳۴
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱

آمادگی گروه‌های جهادی استان همدان برای حضور و کمک‌رسانی در مناطق سیل‌زدهعلی قراباغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهارداشت:  در پی بروز حادثه ناگوار سیل طی ایام نوروز در گلستان، گروه‌های جهادی استان همدان آمادگی دارند تا در مناطق سیل‌زده  حضور یافته به سیل‌زدگان این استان شمالی کمک کنند.

وی ضمن اعلام همدردی خود و مردم خونگرم همدان، از آمادگی کامل سپاه انصارالحسین(ع) و سازمان بسیج سازندگی استان همدان خبرداد و گفت: کمک به سیل زدگان و حادثه دیدگان را از وظیفه انسانی خود می دانیم  و در برابر هم مسوول و در کنار هم وطنان ایران اسلامی هستیم.

قراباغی افزود: امیدوارم با مشارکت هم میهنان دلسوز و تلاش مسئولان و جهادگران، مشکلات آنان هر چه زودتر برطرف شود و مردم به روال عادی زندگی خود برگردند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: شماره حساب 5151818086011 بانک سپه به نام حوادث غیرمترقبه سازمان بسیج و شماره حساب 1-11504545-35-3810 بانک انصار حوادث غیرمترقبه سپاه انصارالحسین(ع) برای دریافت کمک‌های مالی مردم در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: در همین راستا کمک های مردمی جمع آوری شده شامل پتو، اقلام خوراکی و ...  توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج امروز به وسیله یک تریلی به مناطق سیل زده ارسال می‌شود.

قراباغی با اشاره به اینکه استان همدان از استان‌های معین در کمک به سیل زدگان نیست، گفت: به همین دلیل درخواست حضور نیرو از استان همدان نداشته‌ایم؛ اما این آمادگی را داریم که به محض درخواست نیروی انسانی گروه‌های جهادی و داوطلب خود را به مناطق سیل‌زده اعزام کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات