مدیرکل فرودگاه گیلان:

شرایط جوی برای پرواز در گیلان طبیعی است

مدیرکل فرودگاه استان گیلان با اشاره به شرایط جوی سراسر کشور گفت: اگرچه شرایط جوی در استان گیلان نامساعد اما طبیعی است و برنامه‌های پروازی فرودگاه سردار جنگل طبق برنامه کار خود را انجام می‌دهد.
کد خبر: ۹۱۲۲۰۳۰
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶

غلامرضا کریم آقایی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رشت با اشاره به وضعیت پرواز فرودگاه استان گیلان با توجه به شرایط جوی سراسر کشور اظهار کرد: تا الآن همه پروازهای فرودگاه سردار جنگل استان، طبق برنامه معین‌شده انجام و هیچ پروازی کنسل نشده است.

وی با اشاره به شرایط جوی سراسر کشور گفت: اگرچه شرایط جوی در استان گیلان نامساعد است اما غیرطبیعی نبوده و منجر به شرایط بحرانی نشده است لذا برنامه‌های پروازی فرودگاه سردار جنگل طبق برنامه کار خود را انجام می‌دهد.

مدیرکل فرودگاه استان گیلان با تأکید بر اینکه شرایط جوی گیلان برای پرواز از فرودگاه سردار جنگل طبیعی است افزود: اگر شرایط جوی در مقصد پروازها به سمت و سویی برود که دید خلبان کاهش پیدا کند، تغییر جهت و بازگشت به مبدأ امکان پیدا می‌کند، اما تا الآن وضعیت پروازها نرمال است.

کریم آقایی با اعلام آمادگی پرسنل فرودگاه استان گیلان برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی بیان کرد: با توجه به وضعیت نرمال استان گیلان برای پرواز، مسافران نوروزی می‌توانند با خیالی آسوده به سفرهای نوروزی خود بپردازند.

انتهای پیام/3389

ارسال نظرات
آخرین اخبار