خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیر سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در گفتگو با بسیج:
مدیر سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: کاروان‌های دانشجویی از تاریخ ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ به طور گروهی در برخی از مناطق استان فارس به خدمت رسانی مشغول هستند.
کد خبر: ۹۱۲۲۰۲۷
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، میثم فضل الله پور مدیر بسیج سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در گفتگو با خبرنگار بسیج در خصوص برپایی اردوهای جهادی نوروزی گفت:  بیش از ۲۰ گروه دانشجویی با حضور 400 نفر دانشجوی جهادگر بسیجی در ایام نوروز امسال به خدمت رسانی در مناطق محروم استان فارس می‌پردازند.

مدیر سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی فارس در ادامه افزود: این کاروان های دانشجویی از تاریخ ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ به طور گروهی در برخی از مناطق استان فارس و استان سیستان و بلوچستان به خدمت رسانی مشغول هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: امسال همچون سال های گذشته دانشجویان دانشگاه های استان فارس در ایام تعطیلات نیز به خدمت رسانی مشغولند.

فضل الله پور با بیان اینکه کار جهادی تعطیلی ندارد اظهار داشت: جهادگران بسیجی امسال با شعار"خدمت رسانی در تعطیلات نیز ادامه دارد" به خدمت رسانی به محرومان می‌پردازند.

وی با اشاره به عرصه های خدمت رسانی در ایام نوروز بیان داشت: در این اردوها با توجه به بافت منطقه؛ دانشجویان در عرصه های بهداشت و درمان، فرهنگی و آموزشی، اقتصاد مقاومتی و  همچنین در ساخت بناهای عام المنفعه شرکت دارند و در برخی مناطق نیز در تهیه جهیزیه برای زوج های جوان هم همکاری دارند.

فضل الله پور در خصوص مدت زمان هر اردو اضافه کرد: زمان اردوهای جهادی نوروز بر اساس توانایی گروه ها و عرصه هایی که ورود می‌کنند از سه روزه تا ۱۲ روزه متفاوت است.

مدیر سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی فارس در خصوص هدف برگزاری این اردوها در ایام تعطیلات نوروزی عنوان کرد: رهبر انقلاب در دیدارهای مکرر با دانشگاهیان بر این مسئله تاکید داشتند که اوقات فراغت دانشگاه ها را به سمت مشارکت در اردوهای جهادی و خدمت رسانی به مناطق محروم سوق بدهید و معتقد هستند که این حرکات برکت دارد تا دانشجویان بشناسند زیر پوست اجتماع و در مناطق محروم چه اتفاقی می افتد و در آینده که مسئول شدند این مناطق را مد نظر داشته باشند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه اردوهای جهادی هم خود سازی هست و هم دگر سازی می‌توانیم با این فضای فرهنگی که در جامعه وجود دارد مقابله کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها