مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی خبر داد:

خدمت‌رسانی بیش از ۱۰۰۰ خادمیار رضوی در مناطق سیل‌زده استان گلستان

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی ضمن اعلام خبر توزیع غذا، لباس گرم و آب شرب در مناطق سیل زده استان گلستان توسط این بنیاد، گفت: هم‌اکنون بیش از یک هزار خادمیار رضوی در مناطق سیل زده استان گلستان مشغول خدمت‌رسانی هستند.
کد خبر: ۹۱۲۲۰۱۸
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز؛ اظهار کرد: این بنیاد به دستور تولیت آستان قدس رضوی در کنار سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های خدمت‌رسان از لحظات نخست وقوع سیلاب در مناطق سیل‌زده حضور داشته است.

وی عنوان کرد: با اهتمام به این مطلب که حجم خرابی‌ها در شهرستان آق قلا بسیار زیاد بوده، تلاش شده است در ابتدای کار در حوزه‌های خدماتی امدادرسانی صورت پذیرد و انجام طرح‌های عمرانی از جمله برنامه‌هایی است که در طول هفته‌ها و ماه‌های آتی پیگیری خواهد شد.

وی بیان کرد: بیش از هزار نفر از خادمیاران رضوی در قرارگاه مرکزی آستان قدس رضوی در مناطق سیل زده حضور یافتند و مشغول خدمت‌رسانی هستند.

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی تصریح کرد: امدادرسانی به هموطنان سیل‌زده در دستور کار است و در مراحل بعد امور عمرانی و پاکسازی منازل از گل و لای انجام می‌گیرد.

محسن منصوری گفت: عمده نیاز‌های مردم در حال حاضر بیشتر مواد غذایی کنسروی، آب معدنی، مواد بهداشتی، پوشاک گرم، شیر خشک، چادر و پتو است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار