سرهنگ شاکرمی گفت: سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، جهت کمک به مناطق آسیب دیده درسیل شمال کشور کلیه اقشارمختلف بسیج و پایگاههای مقاومت بسیج را جهت جمع آوری کمکهای مردمی فعال کرده و در این راستا جلساتی با خیرین نیز داشته است.
کد خبر: ۹۱۲۲۰۰۹
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ شاکرمی در اولین دیدار سال ۹۸ با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه شهر ایلام ، گفت:سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام،  جهت کمک به مناطق آسیب دیده درسیل شمال کشور کلیه اقشارمختلف بسیج و پایگاههای مقاومت بسیج را جهت جمع آوری  کمکهای مردمی فعال کرده و در این راستا جلساتی با خیرین نیز داشته است.

وی بیان کرد: امسال دو یادمان شهیدباقری و والفجر یک به یادمانهای استان اضافه شدند و مورداستقبال قرارگرفتند

سرهنگ شاکرمی ، بیان داشت: امسال آمار بازدیدکاروانهای راهیان نور کشور از مناطق یادمانی دوران دفاع مقدس در استان ۳۰ درصد افزایش داشته است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ، اظهار کرد: با تعاملی که با استاندار محترم به عمل آمده ؛ در زمینه زیرساخت یادمانهای دفاع مقدس در استان اقدامات خوبی پیش بینی شده است ودر این راستا جاده دسترسی به یادمان شرهانی دهلران نیز روکش آسفالت خواهد شد.

وی افزود: در سال ۹۷ رویکرد ما این بود که دربین مردم حضور بیشتری داشته باشیم و با کمک مردم در زمینه کارهای فرهنگی و برگزاری مراسمات ملی و مذهبی و یادواره های شهداء اقدامات خوبی به عمل آمد و بحمدلله با کمک مردم ، نیروهای انتظامی و امنیتی امنیت مراسمات نیز بخوبی تامین شد

ارسال نظرات