دومین گروه از کاروان های راهیان نور سپاه ناحیه زنجان طی مراسمی با بدرقه جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) و جانشین سپاه ناحیه زنجان ، جهت زیارت سرزمین های نور راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
کد خبر: ۹۱۲۲۰۰۲
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج،جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زنجان ، در حاشیه این مراسم گفت : این کاروان دومین مرحله از اعزام کاروان های سرزمین نور بوده که متشکل از بسیجیان خواهر حوزه های مقاومت بسیج شهرستان زنجان و بسیج طلاب  است و در اردویی 4روزه از مناطق عملیاتی جنوب کشور دیدن خواهند کرد .

محمد نجفی راد افزود: این کاروان در قالب 9 اتوبوس از یادمان های  شلمچه، هویزه، طلاییه، اروند کنار و معراج شهدا بازدید خواهند نمود.

 وی با اشاره به اینکه بسیجیان استقبال خوبی از این اردوها داشته اند ، افزود : این اعزام ها در دو مرحله بوده که نخستین گروه از این کاروان ها در تاریخ ۲۸ اسفند ماه سال ۹۷ اعزام و مرحله دوم آن ۴فروردین ماه امسال ، اعزام شدند.

 گفتنی است امسال  بیش ۱۵۰۰ نفر از مردم شهرستان زنجان در دو دوره از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند که این تعداد از زائران در قالب ۱۸ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

 

ارسال نظرات