خبرهای داغ:

کمک های مردم هندیجان به سیل زده گان استان های شمالی

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان ازبرپایی پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی به سیل زده گان استان های شمالی کشور با مشارکت آحاد مردم ، بسیجیان و خیرین شهرستان هندیجان درناحیه سپاه و پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری برای یاری رسانی به مردم سیل زده خبرداد.
کد خبر: ۹۱۲۱۹۳۷
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد در شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت : کمک رسانی به مردم یک امری خداپسندانه است که مردم غیرتمند و شریف هندیجان همزمان با مردم سراسر کشور با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در حال جمع آوری کمک های خود از قبیل پتو ، کنسرو ، چادر و آب معدنی هستند.

وی افزود : مردم سیل زده استان های گلستان، مازندران و خراسان شمالی در ایام نوروز نیاز به یاری همه دستگاههای ادارات، نهادها و ارگان های نظامی و غیر ه است که خدا را شکر کمک ها همچنان ادامه دارد و مردم بصورت خودجوش پای کار هستند.

وی بابیان همدردی با مردم سیل زده استان های شمالی گفت: همه ماها وظیفه داری در کنار مردم سیل زده استان های شمالی باشیم و همدردی کنیم و هر چه در توان داری کمک کنیم که در حال حاضر بسیجیان و پرسنل پاسدار ناحیه سپاه هندیجان با راه اندازی پایگاهها درحال جمع آوری کمک های مردمی هستند.

بعنونی نژاد فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : پس از جمع آوری، کمک های مردمی به سمت مناطق سیل زده استان های شمالی کشور با هماهنگی ارسال خواهند شد و اکنون کل استان خوزستان همزمان با دیگر استان های کشور در این راه خداپسندانه بسیج شده اند‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار