خبرهای داغ:

خدمات رسانی به راهیان نورومسافران نوروزی هندیجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، شهرداری هندیجان برای خدمات رسانی شایسته‌ای درایام نوروز برای کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی اقدامات از جمله احداث سکوی نشیمن در حاشیه جاده کمربندی ، احداث سرویس های بهداشتی در پارک دولت و نصب ۴مجموعه بازی کودکان در پارک های سطح شهرستان انجام گرفته است.
کد خبر: ۹۱۲۱۹۳۱
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹

برای سهولت عبور و مرور شهروندان ، مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور کار آسفالت و لکه گیری همراه با نخاله برداری در سطح و حاشیه شهرستان با ظرفیت های موجود امکاناتی با جدیت در ایام نوروز در حال انجام است .

حدود ۲۰هزار متر مربع خیابان ها و کوچه های سطح شهرستان برای جلوگیری از هر گونه حادثه ایی و سهولت عبور ، آسفالت و لکه گیری گرفته شده و اینگونه اقدامات خوب برای رفاه حال مردم درتعطیلات نورزی ادامه دارد .

در ادامه گزارش طبق صحبت های سرپرست شهرداری هندیجان روح الله درخشان بیش از ۶ هزار انواع گل های فصلی در پارک ها و میادین و فلکه لنج کاشته شده و همچنان اینگونه کارهای پسندید توسط شهرداری ادامه دارد .

در مسیر جاده هندیجان به ماهشهر چراغ برج نوری نصب شد و همچنین نصب لنج یکی از نمادهای هندیجان همراه با نصب تابلوی شهدا انجام گرفته شده که اینگونه اقدامات برای زیبایی محیط شهرستان و استفاده مردم هندیجان و مسافران نوروزی و کاروان های راهیان همچنان باجدیت ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار