طرح آرامش بهاری در ۶۰ امامزاده یزد اجرا می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: طرح آرامش بهاری در قریب به ۶۰ امامزاده یزد تا پایان تعطیلات نوروزی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۱۹۱۵
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج یزد،حجت الاسلام حسین زارع زاده در آئین افتتاحیه طرح «آرامش بهاری» در استان یزد که ویژه ایام نوروز برگزار می‌شود با اشاره به برگزاری این طرح در قریب به ۶۰ امامزاده و بقعه متبرکه در استان اظهار داشت: این طرح در طول سال‌های گذشته در سراسر کشور و همچنین استان یزد برگزار شد که مورد استقبال بسیار خوبی نیز از سوی مردم قرار گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در طول ایام تعطیلات نوروز در امامزادگان و بقاع متبرکه اجرا می‌شود تصریح کرد: در طول این ایام بیش از ۳۵ مُبلغ اعزامی از قم در فضای امامزادگان یزد حضور دارند و مشغول به خدمت رسانی خواهند بود.

وی به اهداف اجرای طرح آرامش بهاری اشاره و اضافه کرد: ترویج باور‌های دینی و سبک زندگی ایرانی- اسلامی، نشر معارف اسلامی و خدمت رسانی شایسته به زائران و مسافران نوروزی از اهداف این طرح است.

زارع زاده خاطرنشان کرد: تشکیل خیمه‌های معرفت در بخش کودک و نوجوان، مشاوره، پاسخگویی به سؤال‌های شرعی، اقامه نماز جماعت و عرضه محصولات فرهنگی و تبلیغ چند رسانه‌ای از جمله برنامه‌های این طرح است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد در پایان تصریح کرد: طرح آرامش بهاری تا پایان ایام تعطیلات نوروزی در استان یزد اجرا خواهد شد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات