احمد ترحمی بهابادی در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان اشکذر بر لزوم توجه دستگاه‌ها به کمی و کیفی، پرهیز از شعار، واقع بینانه، عملیاتی بودن و توجه به شرایط اقتصادی کشور و مقتضیات بودجه در ارائه برنامه‌های خود در سال جدید تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۲۱۹۰۵
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر: به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، آخرین جلسه شورای اداری شهرستان اشکذر با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، فرماندار و مدیران ادارات شهرستان در سالن آمفی تئاتر شرکت فولاد آلیاژی ایران برگزار شد.
 
فرماندار اشکذر از مشارکت مجموعه شرکت فولاد آلیاژی ایران در برگزاری دوره آموزشی و تمرین ستادی مدیریت بحران شهرستان‌های استان که مورد رضایت اکثریت شرکت کنند گان در این دوره قرار گرفت به طور ویژه تقدیر و تشکر نمود.
 
محمدعلی شاه حسینی با بیان اینکه کشور در شرایط امروز با جنگ اقتصادی با دشمنان روبه روست، افزود: در چنین شرایط می‌طلبد که کارگزاران دولت در حوزه اقتصادی اعم از تولید، اشتغال و اقتصاد مقاومتی جهادی کار کنند و این یعنی مدیران باید زمان بیشتری را به حوزه کاری خود اختصاص دهند.
 
رئیس شورای اداری شهرستان اشکذر جلب، جذب و کمک‌های مردمی در پروژه‌های شهرستان را یکی از اصول بیست و چهار گانه دستورالعمل ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت: در شهرستان اشکذر بیش از ۴۰ میلیارد تومان در مناطق مختلف شهرستان و در حوزه‌های مختلف عمرانی، درمانی، آموزشی و فرهنگی و با مشارکت مردم و خیرین هزینه شده است.
 
وی شاخص‌ترین برنامه‌های سال جدید شهرستان را در حوزه اقتصادی برشمرد و تصریح کرد: کلیت برنامه‌های این بخش در ۱۷ سرفصل تنظیم شده که در اولین جلسه شورای اداری در سال جدید برای جزئیات آن برنامه ریزی خواهیم کرد.
 
به روز کردن اطلس امنیتی شهرستان، برنامه ریزی برای ارتقاء نشاط اجتماعی، توجه به سازمان‌های مردم نهاد، صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی، امور بانوان، کاهش آسیب‌های اجتماعی و برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از جمله برنامه‌های دیگری بود که فرماندار اشکذر به آن اشاره کرد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار امید و آرامش را شعار سال آینده کشور در حوزه سیاسی عنوان کرد و گفت: باید در سال جدید تلاش کرد تا با کمک یکدیگر فضای نشاط، امید و آرامش را در جامعه به وجود آورد تا ضمن پیشبرد اهداف کلان نظام اسلامی، موفقیت دولت در حوزه برنامه‌های اقتصادی نیز محقق شود.
 
احمد ترحمی ضمن تاکید بر آمادگی دستگاه‌های امدادی و کمک رسان در ایام عید در قالب ستاد اجرایی خدمات سفرشهرستان‌ها، بر در دسترس بودن و حضور فعال و موثر مدیران در حوزه ماموریت کاری خود در ایام تعطیل تاکید کرد.
 
وی رویکرد جلسات اداری مدیران در سال جدید را در راستای افزایش بهره وری دانست و افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته دستور العملی در سال جدید به دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود تا از حجم جلسات غیر ضروری کاسته و جلساتی که هم پوشانی دارند ادغام شوند، ضمن اینکه در جلسات تخصصی و کارشناسی،  ادارات مرتبط با حوزه جلسه دعوت شوند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار از دستگاه‌ها درخواست کرد تا در ارائه برنامه‌های دستگاه خود برای سال جدید کمی و کیفی بودن، پرهیز از شعار، واقع بینانه، عملیاتی بودن و توجه به شرایط اقتصادی کشور و مقتضیات بودجه که قابلیت تحقق داشته باشد را مد نظر قرار دهند.
 
ترحمی بهابادی به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس در دوم اسفند ماه سال آینده اشاره و بر لزوم همکاری دستگاه‌ها با فرمانداری و بخشداری‌ها به عنوان مجریان اصلی و ایجاد نشاط اجتماعی در فضای جامعه جهت مشارکت حداکثری مردم تاکید کرد.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه استان یزد در شاخص‌هایی امنیتی جز برترین‌های کشور به شمار می‌رود افزود: در حوزه سیاسی کارآمدی، شفافیت و پاسخگویی ادارات و نهاد‌ها و امید و آرامش بیشتر مردم به عنوان سرمایه اجتماعی، در حوزه امنیتی، پرهیز از امنیتی شدن فضای جامعه و تلاش و کوشش در جهت حفظ امنیت شهروندان از جمله سیاست‌هایی است که با جدیت در استان دنبال می‌شود.
 
در پایان این جلسه از دست اندرکاران برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در اشکذر با اهدا لوح سپاس تقدیر شد.
انتهای پیام/د 
 
 
ارسال نظرات