بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی طی پیام نوروزی اذعان کرد: اساتید بسیجی و انقلابی دانشگاه آزاد اسلامی تمام توان خویش را برای رونق تولید در کشور بسیج خواهند کرد.
کد خبر: ۹۱۲۱۹۰۰
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۷

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در متن پیام نوروزی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیام تبریک بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت حلول سال شمسی 1398

 

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبراللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

در روزهای ماه پربرکت رجب که ماه ولادت ولایت است، در ظل توجهات آخرین ذخیره امامت حضرت ولی عصر(عج)، ایران عزیز اسلامی سال 1398 را آغاز نموده است. بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، حلول سال نو را به محضر شریف امام زمان و نائب برحق ایشان، ولی امر مسلمین جهان، امام دل‌ها، حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نماید.

رجاء واثق داریم که مردم عزیزمان با تبعیت از فرامین اندیشمندانه رهبر فرزانه انقلاب، در سال جدید همانند سال‌های قبل در کارنامه درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برگی دیگر از افتخارات خود را ثبت خواهند نمود.

اساتید بسیجی و انقلابی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بازوی دانشگاهی مقام عظمای ولایت، با مدیریت جهادی در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی سال نو را شروع و برای اجرای دستور معظم له تمام توان خویش را برای رونق تولید درکشور بسیج خواهند نمود. در این مسیر، شناسایی و توسعه ظرفیت‌ها و مزیت‌های تولید در کشور، کمک به کارآفرینان برای تولید ایده، عملیاتی نمودن مفهوم اقتصاد مقاومتی و تقویت اراده ملی در اولویت خواهد بود.

نخبگان بسیجی این دانشگاه، برای حل مشکلات معیشتی مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی، خود را در صف اول مقابله با جنگ اقتصادی دشمن می دانند و به فضل الهی و با کمک و همراهی مردم به خصوص جوانان مومن دانشگاهی، دشمن را شکست خواهند داد.

در پایان، امید است که خداوند تبارک و تعالی سال جدید را بر امت اسلامی مبارک گرداند و سال ظهور و فرج سلاله پاک حضرت زهرا(س) مهدی موعود قرار دهد و همه ما شاهد تحویل پرچم اسلام از دست ولی زمان به دست امام زمان باشیم. انشاءالله.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

 

بسیج اساتید و دفتر هماهنگی کانون های دانشگاه آزاد اسلامی

ارسال نظرات