خبرهای داغ:
فرخزاد گفت: تمهیدات لازم جهت اسکان مسافران و در صورت لزوم خسارت دیدگان سیل، از سوی دستگاههای متولی اتخاذ شود. همچنین بازنگری و لایروبی رودخانه ها در اعتبارات ماده 10 و 12 مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۱۲۱۸۸۰
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰

علی فرخزاد در ستاد اضطراری بحران که صبح امروز به ریاست استاندار در سالن جلسات باقرالعلوم برگزار شد بیان کرد: این جلسه با سه هدف آمادگی لازم جهت بارندگی ها، هماهنگی بیشتر در حوزه ستاد خدمات سفر استان و هماهنگی لازم جهت کمک رسانی به مناطق سیل زده استان های گلستان و مازندران برگزار شده است.

وی گفت: با توجه به وضعیت جوی استان، بیشترین آسیب در اراضی منابع طبیعی و مسیرهای ردوخانه هاست که ضررهایی را نیز به احشام وارد میکند. به همین دلیل اطلاع رسانی به مردم به ویژه در مناطقی که دسترسی سخت تر است باید از طریق دهیاران و بخشداران انجام شود.

معاون عمرانی استاندار اظهار کرد: در بحث لایروبی دهانه رودخانه ها، جلساتی برگزار و اجرا شده همچنین در مسیر مهرگان نیز تدابیر لازم از سوی دستگاههای متولی اتخاذ شود و در صورت لزوم، اعتبارات لازم به این امر اختصاص یابد.

فرخزاد عنوان کرد:با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و رییس جمهور مبنی بر کمک به مناطق سیل زده، موضوع جمع آوری کمکهای مردمی پیگیری شود و شهرداری ها، راهداری و دستگاههای امدادرسان در آماده باش کامل باشند.

وی افزود: اگر ساخت و سازهای مجاز و غیرمجاز در مسیر رودخانه ها وجود دارد، حتما حکم تخلیه داده شود و فرمانداران امروز جلسه هماهنگی مدیریت بحران در شهرستانها جهت آمادگی، برگزار شود.

معاون عمرانی استاندار اضافه کرد: تمهیدات لازم جهت اسکان مسافران و در صورت لزوم خسارت دیدگان سیل، از سوی دستگاههای متولی اتخاذ شود. همچنین بازنگری و لایروبی رودخانه ها در اعتبارات ماده 10 و 12 مورد توجه قرار گیرد.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها