خبرهای داغ:
مهدیخانی گفت: پیش بینی می شود میزان بارش ها به ویژه در روز دوشنبه بین 30تا40 میلی متر باشد و این در حالی است که رودخانه های استان، کشش این میزان بارش را ندارند.
کد خبر: ۹۱۲۱۸۷۷
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱

مهدیخانی در نشست اضطراری مدیریت بحران که با توجه به وضعیت جوی حاکم بر آسمان استان در سالن جلسات باقرالعلوم استانداری و به ریاست استاندار برگزار شد بیان کرد: این جلسه با هدف بررسی مسایل سیل استانهای گلستان و مازندران و ورود سامانه بارشی شدید در استان قزوین برگزار میشود.

وی گفت: پیش بینی میشود میزان بارش ها به ویژه در روز دوشنبه بین 30تا40 میلی متر باشد و این در حالی است که رودخانه های استان، کشش این میزان بارش را ندارند.

مدیرکل مدیریت بحران استان اظهار کرد: ۸۰ درصد مناطق جمعیتی کشور در معرض سیل قرار دارند و د استان قزوین نیز 58 روستا در معرض سیل قرار دارد.

مهدیخانی با اشاره به وضعیت استانهای سیل زده مازندران و گلستان اظهار کرد: استان مازندران به وضعیت عادی بازگشته اما با توجه به وجود سامانه شدید بارشی طی امروز و فردا، ممکن است که دوباره خسارتهایی به ای استانها وارد شود بنابراین طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، همه در آماده باش کامل جهت کمک رسانی می باشند.

مدیرکل بحران استان عنوان کرد: یکی از نگرانی های ما، اسکان مسافران نوروزی با توجه به سامانه بارشی بود که با همکاری اداره کل اوقاف، از مساجد و حسینیه ها برای این امر استفاده خواهد شد.

1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها