فرمانده سپاه شهرستان رضوانشهر خبر از اعلام آمادگی کامل جهت کمک به هم‌وطنان عزیز سیل‌زده در استان‌های گلستان و مازندران را داد.
کد خبر: ۹۱۲۱۸۵۴
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵

سرهنگ دوم پاسدار سید اکبر قاسمی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رشت با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات و حوزه‌های مقاومت بسیج آماده دریافت کمک‌های مردمی جهت ارسال به مناطق سیل‌زده  هستند اظهار کرد: کمک‌های مردمی پس از دریافت به مناطق سیل‌زده گلستان و مازندران ارسال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سپاه همیشه در کنار دیگر نهادهای خدماتی درصحنه حاضراست افزود: خدمت به مردم وظیفه سپاه بوده و سپاه خدمتگزار مردم هست.

فرمانده سپاه رضوانشهر با تأکید بر اینکه بیشترین نیاز مردم مناطق سیل‌زده پتو و مواد غذایی کنسروی و آب‌معدنی است بیان کرد: همه  تلاش و کوشش سپاه این است که بتواند در کمترین زمان ممکن کمک‌های لازم را جمع‌آوری و ارسال کند.

قاسمی  با اشاره به اینکه خدمتگزاری و نوکری مردم که ولی‌نعمت ما هستند جزء مأموریت‌های ذاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است افزود: یکی از افتخارات مهم سپاه و بسیج این است که همواره  در سختی‌ها همراه مردم بوده و مردم را تنها نگذاشته و نخواهد گذاشت.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات