حضور 700 هزار مسافر نوروزی در بندر «گناوه» / ترافیک سنگین در جنوب کشور

در روز چهارم تعطیلات نوروزی بیش از 700 هزار مسافر نوروزی در بندر «گناوه» حضور دارند و ترافیک سنگین در محورهای جنوب کشور گزارش شده است.
کد خبر: ۹۱۲۱۸۴۵
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، با شروع روز چهارم تعطیلات نوروزی حجم گسترده‌ای از هم‌میهنان کشورمان در راه جنوب کشور هستند و بنادر استان بوشهر مقصد اکثر گردشگران و مسافران است.

با توجه به وجود سیل در استان‌های شمالی کشورمان اکثر هم‌وطنان ساحل خلیج فارس را برای گذراندن اوقات تفریح خود انتخاب کرده‌اند و طی دو روز گذشته مسیرهای جنوب کشور و به خصوص مسیرهای ورودی استان بوشهر با حجم گسترده‌ای از ماشین‌ها همراه است به طوری که در برخی ساعات ترافیک سنگینی در محورهای استان گزارش شده است.

حضور 700 هزار مسافر نوروزی در بندر «گناوه» / ترافیک سنگین در جنوب کشور

ترافیک سنگین در محورهای جنوب کشور

طی چهار روز گذشته محورهای شمالی، مرکزی و جنوبی استان بوشهر که به استان‌های خوزستان، فارس و هرمزگان اتصال دارند بیشترین تردد را داشته‌اند و پرترددترین مسیرهای ورودی به استان بوشهر از راه‌های فیروزآباد به جم، کنار تخته به دالکی و امیدیه به دیلم بوده است.

مسیرها لغزنده می‌شوند

با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی برای ورود سامانه قوی بارشی به جنوب کشور روز گذشته نیز برخی مسیرهای ورودی به استان بوشهر لغزنده گزارش شد و ترددها به آرامی صورت گرفت و به نظر می‌رسد طی ساعات آینده با آغاز بارندگی‌ها مسیرهای استان لغزنده شوند و هم اکنون در برخی مسیرهای استان و جنوب کشور ترافیک و تردد گسترده وسایل نقلیه گزارش شده است.

درخواست پلیس از رانندگان در مواقع بارندگی

در روز گذشته مسیر عسلویه به پارسیان استان هرمزگان نیز با تردد گسترده وسایل نقلیه روبرو شد و در برخی دقایق در این مسیر نیز ترافیک وجود داشته است. پلیس راه استان با توجه به بارندگی شدید در استان بوشهر از مسافران و هم‌استانی‌ها درخواست کرده تا با رعایت نکات ایمنی، در رانندگی دچار مشکل نشوند و در خواست شده تا رانندگان با سرعت مطمئنه در مسیرها رانندگی کنند.

حضور 700 هزار مسافر نوروزی در بندر «گناوه» / ترافیک سنگین در جنوب کشور

مسافران نوروزی غافلگیر شدند

با توجه به آغاز بارندگی‌ها در استان بوشهر از روز گذشته اکثر مسافران نوروزی غافل‌گیر شدند و به سالن‌های ورزشی پناه بردند. در شهرهای استان بوشهر مسؤولان امکاناتی را برای اسکان موقت مسافران نوروزی در مواقع بارندگی فراهم کرده‌اند تا مسافران نوروزی در سفر به استان بوشهر با رضایت از این استان خارج شوند.

«بندر گناوه» میزبان 700 هزار مسافر نوروزی

ساحل گناوه که در سال گذشته نیز پذیرای حضور میلیون‌ها مسافر نوروزی بود طی چهار روز گذشته میزبان بیش از 700 هزار مسافر نوروزی بوده است و اسکان در مدارس این شهرستان تکمیل شده است.

استان بوشهر در سال گذشته رتبه سوم بیشترین حضور گردشگر و مسافر نوروزی در ایام تعطیلات نوروزی در کشور را داراست و در سال جاری نیز مردم کشورمان حضور گسترده‌ای در سواحل این استان دارند و با توجه به حضور پر تعداد مسافران نوروزی در سراسر استان بوشهر طی سه روز گذشته به نظر می‌رسد تا پایان تعطیلات نوروزی آماری به مراتب بالاتر از سال گذشته برای حضور مسافران نوروزی در این استان ثبت شود.

طی سه روز گذشته صدها هزار مسافر نوروزی در کنار سواحل خلیج فارس حضور یافته‌اند و گردش در کنار  خلیج فارس مورد توجه هم‌وطنان کشورمان بوده است و ساحل گناوه تا به امروز در صدر بیشترین حضور مسافران نوروزی در استان بوشهر قرار دارد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار