فرمانده سپاه ناحیه ی ابهر گفت:اردوی راهیان نور با هدف آشنایی عموم مردم با فرهنگ ایثار وشهادت وتربیت مدیران تراز انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۲۱۸۳۶
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،محسن احمدی تبار اظهار داشت:اردوی راهیان نور با توجه به اهداف والایی که دنبال می کند از ارزشمندترین برنامه ها برای انتقال وحفظ ارزش های دفاع مقدس در جامعه به ویژه نسل جوان است.

وی از اعزام ۳۸۰نفر از بسیجیان شهرستان ابهر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در قالب کاروان  راهیان نور خبر داد وگفت:بالغ بر ۱۵۰بسیجی برادر در قالب ۳دستگاه اتوبوس  از تاریخ۲۴لغایت۲۸ام اسفندماه سال گذشته،از مناطق عملیاتی بازدید کردند.

فرمانده سپاه ناحیه ی ابهرتصریح کرد:اعزام کاروان راهیان نور خواهران در تاریخ ۸ فروردین ماه سال جاری و باحضور ۲۳۰خواهربسیجی در قالب ۵ دستگاه اتوبوس خواهد بود.

احمدی تبار با بیان اینکه اعزام دانشجویان به مناطق جنگی فرصت مناسبی است و شایسته است که از این فرصت‌ها حداکثر استفاده و بهره برداری شود، گفت: برنامه‌ریزی مناسب در اردوی زیارتی راهیان نور باعث تأثیرگذاری بیشتر بر زائران مناطق جنگی دفاع مقدس خواهد شد و خاطره‌ای به‌یادماندنی در اذهان رقم خواهد زد.

 

ارسال نظرات