سپاه‌ روح‌الله استان مرکزی اطلاعیه‌ای را درباره کمک به سیل‌زدگان شمال کشور منتشر و شماره حساب‌های مشارکت‌های مردمی برای کمک اعلام کرد.
کد خبر: ۹۱۲۱۷۸۴
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛  سپاه‌ روح‌الله استان مرکزی اطلاعیه‌ای را درباره کمک به سیل‌زدگان شمال کشور منتشر و شماره حساب‌های مشارکت‌های مردمی برای کمک اعلام کرد که متن اطلاعیه مذکور بدین شرح است:

با احترام، نظر به وقوع سیل در استان‌های شمالی کشور و مشکلات پیش آمده برای هموطنان در نوار شمالی کشور و ایجاد خسارات فیزیکی و مالی و باتوجه به همدلی و همراهی مردم عزیز و فهیم استان مرکزی در جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی به آسیب‌دیدگان استان‌های گلستان و مازندران، سپاه روح‌الله به دنبال لبیک‌گویی به امر ولی‌امر مسلمین به منظور بسیج همگانی برای کمک به هموطنان عزیزمان در این استان‌ها، به اطلاع عموم مردم شریف و متعهد استان مرکزی می‌رساند هم استانی‌های می‌توانند جهت اهدای کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 6000006 بانک رسالت اقدام کنند.

همچنین هم استانی‌های عزیز می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود از جمله آب معدنی، پوشاک نو، پتو، اقلام اغذیه‌ای به ویژه کنسرو، چادر و پمپ تخلیه و ... را در شهرستان‌های استان به نواحی و حوزه‌های مقاومت بسیج و یا به آماد و پشتیبانی سپاه روح‌الله استان مرکزی تحویل دهند تا در اسرع وقت نسبت به ارسال این محموله‌ها اقدام شود.

 

گفتنی است بارش شدید باران 28 و 29 اسفند 97 در شرق استان گلستان، باعث سر ریز شدن سد گلستان واقع در 15 کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان شد. 
سرریز آب سدهای گلستان 2 و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگانرود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرد.

 

ارسال نظرات