خبرهای داغ:
مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین

افزایش ۱۴ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان

پیرنون گفت: سامانه های تردد شمار این اداره کل در محورهای استان قزوین، ۷ میلیون و ۳۵۴هزار و ۴۵۴ تردد را به ثبت رسانده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۹۱۲۱۷۷۳
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱

افشین پیرنون در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: همزمان با سفرهای نوروزی ۹۸ بر اساس اطلاعات دریافتی از ۵۹ دستگاه سامانه تردد شمار بر خط راهها در محورهای مواصلاتی استان قزوین آمار کل تردد ثبت شده در روز جمعه دوم فروردین ماه۹۸ ، ۱ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۱۹۰ وسیله نقلیه بوده است.

وی گفت: سامانه های تردد شمار این اداره کل در محورهای استان قزوین از روز شنبه ۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۷ تا پایان روز جمعه دوم فروردین ماه ۱۳۹۸، ۷میلیون و ۳۵۴ هزار و ۴۵۴ تردد را به ثبت رسانده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش داشته است.

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین درهمين راستا اظهار کرد : متوسط نرخ جريان ترافيک (تعداد كل خودروهايی كه در يك ساعت از يك مقطع عبور می كنند) در سطح کل راههای مواصلاتی استان معادل ۷۶۸ وسيله نقليه در ساعت بوده است.

پیرنون عنوان کرد: بيشترين متوسط نرخ جریان ترافیک در این ایام، مربوط به آزاد راه کرج - قزوین با ۳ هزار و ۲۵۰ وسيله نقليه در ساعت بوده است.

وی متوسط سرعت تردد در آزاد راهها را ۸۵ و متوسط سرعت در سایر محورهای استان را ۷۴ کیلومتر در ساعت عنوان كرد و افزود: بيشترين متوسط سرعت در اين مدت ۱۰۳ كيلومتر درساعت مربوط به آزادراه قزوين - کرج بوده است.

 

۱۰۱۰/ت۲۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها