خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: تاکنون 28 هزار و 14 نفرروز در مراکز اسکان فرهنگیان استان همدان مورد پذیرش قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۹۱۲۱۷۴۶
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹

پذیرش 28 هزار و 14 نفرروز در مراکز اسکان فرهنگیان استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد پورداود با بیان اینکه تاکنون 10 هزار و 705 مسافر نوروزی در قالب 2 هزار و 972 خانوار در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده‌اند، اظهار داشت: بر اساس آمار ثبت شده در سامانه‌ اسکان فرهنگیان استان، در این مدت 28 هزار و 14 نفرروز در مراکز اسکان فرهنگیان این استان مورد پذیرش قرار گرفته‌اند.

وی یادآوری کرد: نوروز سال قبل بیش از 70 هزار مسافر در قالب 152 هزار نفر روز در مراکز اسکان آموزش و پرورش استان همدان اسکان یافتند.

پورداود گفت: این اداره کل در راستای تکریم فرهنگیان و خانواده‌های آنها و افزایش جذب گردشگران، کیفیت محل اسکان مسافران نوروزی را افزایش داد.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان اظهار داشت: پیش‌تر محل‌های اسکان فرهنگیان به سه رتبه «الف»، «ب» و «ج» تقسیم بندی می شدند.

وی ادامه داد: محل‌های اسکان‌های رتبه «ج» دارای امکانات مشترک بوده به این معنی که یخچال، گاز و تلویزیون در داخل سالن به صورت مشترک استفاده می شد.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان اضافه کرد: به منظور تکریم فرهنگیان، اسکان های درجه «ج» به درجه «ب» ارتقا و به یخچال، تلویزیون، گاز و وسایل ابتدایی یک منزل مسکونی مجهز شدند.

پورداود گفت: کلاس های درجه «الف» نیز تنها یک تختخواب از درجه «ب» بیشتر دارند و از این تختخواب جمع‌شو نیز در طول سال دانش آموزان به عنوان کتابخانه استفاده می‌کنند.

وی اضافه کرد: هم اینک 166 مدرسه با یک هزار و 465 کلاس درس در این استان میزبان فرهنگیان خانواده‌هایشان هستند که 30 درصد این کلاس‌ها درجه «الف» است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: با توجه به رویکرد حمایتی استاندار و مسئولان همدان، با بسترسازی آموزش و پرورش درصدد ارتقای کلاس‌ها به درجه «الف» و حذف تدریجی کلاس‌های درجه «ب» هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات