خبرهای داغ:
کارشناس هواشناسی استان قم از بارانی بودن هوای این استان طی سه روز آینده خبر داد و گفت: سرعت وزش باد طی این روز‌ها ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۲۱۷۴۵
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: هوای امروز در قم صاف تا قسمتی ابری و در برخی ساعات همراه با وزش باد است.

وی از ورود سامانه بارش زا در روز‌های آینده در قم خبر داد و بیان کرد: حداقل دمای هوای قم روز یکشنبه ۴ درجه و حداکثر ۲۰ درجه و حداقل دمای هوا در روز دوشنبه ۶ درجه و حداکثر ۱۶ درجه خواهد بود.

کارشناس هواشناسی با توجه به آخرین الگو‌های هواشناسی وضعیت جوی هوای استان در روز‌های آینده را ناپایدار توصیف کرد و افزود: با ورود این سامانه به استان به تدریج بر میزان ابر افزوده می‌شود.

وی با اشاره به افزایش ابر در آسمان قم عنوان کرد: پیش بینی می‌شود که بارش باران از روز یکشنبه در استان به صورت پراکنده آغاز شود.

اسماعیلی با بیان اینکه در روز دوشنبه بر افزایش ابر و شدت بارندگی‌ها افزوده خواهد شد گفت: احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و آب گرفتی معابر در این روز دور از انتظار نیست.

وی با توجه به ادامه بارندگی‌ها تا روز سه شنبه افزود: مسافران نوروزی به اخطار‌ها و اطلاعیه‌های هواشناسی توجه داشته باشند.
ارسال نظرات