خبرهای داغ:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان تاکید کرد: نگرانی از سوی مردم پیرامون سازه سد کالپوش وجود داشت که کارشناسان آب منطقه‌ای در منطقه حضور یافتند و اطمینان دادند که هیچ خطری مردم را تهدید نمی‌کند.
کد خبر: ۹۱۲۱۷۳۷
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حبیب الله خجسته پور در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه از هفته گذشته که بارش برف در محورهای مواصلاتی استان سمنان را شاهد بودیم به دلیل ریزش بالای نزولات جوی تعداد زیادی از خودروهای زائران و مسافران در جاده‌ها گرفتار شدند، اظهار کرد: تمام امکانات برای نجات آن‌ها بسیج شدند و خوشبختانه در شب اول مدیریت بحران استان شورای خود را تشکیل داد و همه گرفتار شدگان در برف و کولاک استان سمنان نجات یافتند.
وی با بیان اینکه خوشبختانه بارش برف هیچ خسارات جانی را در استان به همراه نداشته است، افزود: نجات خودروهای گرفتار در برف از روز یکم فروردین ماه آغاز شد و در این راه مشکلی پیش نیامد.
معاون استاندار سمنان گفت: در بخش کالپوش نیز بارش برف سبب مسدود شدن راه‌های روستایی و قطع تیرهای برق شد که امکانات سایر استان‌ها مانند قم، شهرداری سمنان، نیروهای ارتش و سپاه و … به منطقه گسیل شد و خدمات خوبی تاکنون به مردم ارائه شده است همچنین بازگشایی راه و تهیه آذوقه و برق رسانی سه اولویت ما بود که هر سه انجام شده است.
خجسته پور با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران امروز سوم فروردین ماه در کالپوش تشکیل جلسه داد و آخرین بررسی‌ها صورت گرفته است، بیان کرد: خوشبختانه در کالپوش نیز بارش شدید برف تلفات جانی نداشته است.
وی افزود: نگرانی از سوی مردم پیرامون سازه سد کالپوش وجود داشت که کارشناسان آب منطقه‌ای در منطقه حضور یافتند و اطمینان دادند که هیچ خطری مردم را تهدید نمی‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها