نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس در گفتگو با بسیج مطرح کرد

دفاع مقدس الگویی برای مقابله با جنگ اقتصادی/ راهیان نور موجب تقویت روحیه استقلال و اقتدار در بین جوانان

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس با اشاره به لزوم الگوگیری از دفاع مقدس گفت: الگوی دفاع مقدس باید برای ما الگویی باشد که همان مسیر را در مقطع فعلی ادامه دهیم و در مقابل جنگ اقتصادی دشمن نیز به پیروزی برسیم.
کد خبر: ۹۱۲۱۷۲۳
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰

حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به حضور اقشار مختلف مردمی در کاروان‌های راهیان نور گفت: جمعیت مشتاقی که یادمان شهدا را در مناطق عملیاتی زیارت می کنند و از این مناطق باردید دارند بی شک تحت تأثیر فضای معنوی این مناطق قرار می گیرند.

وی افزود: اگرچه در گوشه و کنار کشور مخالفت هایی با راهیان نور وجود دارد ولی نقش حرکت راهیان نور در تعمیق معنویت و گسترش آن بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام سلیمی تصریح کرد: حضور جوانان در مناطق عملیاتی یادآور رشادت‌ها و شهامت‌های عظیم رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که با دست خالی مقابل دشمنان و ابرقدرت های جهان ایستادگی کردند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس راهیان نور را برای جوانان ضروری خواند و گفت: ما با حضور در مناطق عملیاتی نقش شهامت، شجاعت و مقاومت را در بین جوانان و نوجوانان تقویت می کنیم و خود این نشان دهنده این است که در برابر توطئه گران دست از مقاومت و ایستادگی نباید برداریم.

این نماینده مجلس با اشاره به لزوم الگوگیری از دفاع مقدس عنوان کرد: بالاخره بخش عظیمی از تاریخ ما در همین مناطق رقم خورده است و در این هشت سال نشان دادیم که می توانیم دشمنان حیله گر و خائن را زمین گیر کنیم.

حجت الاسلام سلیمی افزود: الگوی دفاع مقدس باید برای ما الگویی باشد که همان مسیر را در مقطع فعلی ادامه دهیم و امروز بیش از هر چیزی نیاز به معنویت موجود در دفاع مقدس داریم.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در همین خصوص تصریح کرد: رزمندگان دفاع مقدس در هشت سال جنگ تحمیلی با گذشتن از جان و مال خود وطن و خاک ایران عزیز را حفظ کردند و امروز باید این جانفشانی ها سرمشقی برای عبور از شرایط جنگ اقتصادی باشد تا بتوانیم ایرانی آزاد، مستقل، اسلامی و مقتدر بسازیم.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید ایرانی بسازیم که روی پای خود بایستد و به جایی برسیم که حق قانونی خود را از ظالمین بین المللی بگیریم و این حضور در مناطق جنگی دفاع مقدس می تواند این روحیه ها را در بین جوانان تقویت کند و جوانان را به مطالبه گران این آرمان ها تبدیل سازد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار