حجه الاسلام جعفری به پیوند نسل سوم و چهارم انقلاب با دوران طلایی دفاع مقدس و سیره شهدایی که با اخلاص و توکل توانستند در جنگ غیر ممکن ها را ممکن کنند ،اشاره و تاکید کرد: دولت باید راهیان نور را در صدر اولویت های فرهنگی خود قرار داده و در این زمینه سرمایه گذاری کند.
کد خبر: ۹۱۲۱۷۰۲
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از خبرنگار اعزامی قرارگاه رسانه ای شهید کابلی در هفت تپه خوزستان، حجت السلام  والمسلمین اسدالله جعفری در گفتگویی با اشاره به شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب« رونق تولید» نامگذاری شد، گفت:چند سال است رهبر معظم انقلاب نام گذاری سال را محور اقتصادی و معیشتی مردم قرار می دهند و این نشانگر اهمیت موضوع است.

دادستان خراسان شمالی دستاوردهای انقلاب اسلامی را در زمینه های پزشکی، نانو و صنعت دفاعی که در جهان و منطقه دارای رتبه است، بسیار مهم برشمرد و ادامه داد: در حوزه اقتصادی که به عدالت اجتماعی بر میگردد نیازمند تلاش و توجه بیشتری هستیم.

جعفری با تاکید بر این مطلب باید نگاهمان به داخل و اقتصاد درون زا باشد،خاطر نشان کرد:غرب با توجه به پیشرفت های جمهوری اسلامی در حوزه مقاومت با پروژه اسلام هراسی در تلاش برای تضعیف و سرنگونی نظام اسلامی است و ما نمیتوانیم به عهد و پیمان امریکا و اروپا خوشبین باشیم و نباید به آن تکیه کنیم.

دادستان اسبق مازندران با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمنان بویژه استکبار جهانی افزود:میتوانیم با تکیه بر داشته ها و همچنین روحیه جهادی و تفکر انقلابی در جهت رونق تولید و تحقق اقتصادی مقاومتی از گردنه هایی که دشمنان ایجاده کردند با سرافرازی عبور کنیم وموانع و مشکلا ت را از سر راه سرمایه گذاری تولید بر داریم.

جعفری تدبیر درست، کار و تلاش مضاعف ،روحیه جهادی و تفکر انقلابی را شاخص های اصلی برای تحقق شعار سال دانست که مسئولین با داشتن این شاخص ها می توانند منویات رهبر معظم انقلاب را جامه عمل بپوشانند .

دادستان خراسان شمالی  راهیان نور را مولفه قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی در برابر تهدید و تحریم و جنگ نرم دشمن خواند و اضافه کرد: اثر بخش ترین و کارآمدترین فرهنگی که می تواند روحیه جهادی و تفکر انقلابی را در جوانان تقویت کند، فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی به پیوند نسل سوم و چهارم انقلاب با دوران طلایی دفاع مقدس و سیره شهدایی که با اخلاص و توکل توانستند در جنگ غیر ممکن ها را ممکن کنند ،اشاره و تاکید کرد: دولت باید راهیان نور را در صدر اولویت های فرهنگی خود قرار داده و در این زمینه سرمایه گذاری کند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها