خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی عنوان کرد؛
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم گفت: ۱۱۰ گروه جهادی از بسیجیان قم در ایام نوروز ۹۸ در داخل و خارج از استان فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۲۱۶۷۳
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، علی دستوری با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: به لطف الهی سال به سال شاهد هستیم که اردو‌های جهادی با شور و اشتیاق و رونق بیش از پیشی در سراسر ایران اسلامی از جمله روستا‌ها و مناطق شهری محروم و کم برخوردار برگزار می‌شود و این اردو‌های به خصوص در ایام تعطیلات نوروز، نشان دهنده عزم و اراده و ایمان بالای نسل جوان انقلابی در مسیر محرومیت زدایی است.

وی افزود: این اردو‌ها در عرصه‌های گوناگون عمرانی و اقتصادی، بهداشت و درمان، فرهنگی و آموزشی، مقابله با آسیب‌های اجتماعی و ... برگزار می‌شود و جهادگران به خصوص چند روز مانده به عید نوروز تا آخر تعطیلات به فعالیت خدمت رسانی و محرومیت زدایی در این عرصه‌ها اهتمام می‌ورزند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم همچنین در خصوص فعالیت گروه‌های جهادی استان قم در ایام نوروز اظهار داشت: در مجموع ۱۱۰ گروه جهادی از قم در ایام نوروز ۹۸ در داخل و خارج از استان فعالیت می‌کنند که ۸۰ گروه جهادی در داخل استان شامل مناطق حاشیه‌ای شهر مقدس قم و نیز روستا‌ها و دهستان‌های محروم استان به خدمت می‌پردازند.

وی اضافه کرد: ۳۰ گروه دیگر نیز در استان‌های کرمانشاه (مناطق زلزله زده سرپل ذهاب)، سیستان و بلوچستان، کرمان، لرستان، خوزستان، فارس، اصفهان و گیلان در جهت محرومیت زدایی فعالیت جهادی می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها