خبرهای داغ:
نظرپور گفت:امسال ۴۵۰ نفر از بانوان شهرستان قزوین در مراسم اعتکاف حضور داشتند.
کد خبر: ۹۱۲۱۶۵۷
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰

نظرپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به حضور معتکفین در مراسم ایام البیض که مصادف با سال جدید شمسی بود بیان کرد:امسال ۴۵۰ نفر از بانوان شهرستان قزوین در مراسم اعتکاف حضور داشتند.

وی گفت:این مراسم معنوی به طور متمرکز در مسجد امام خمینی(ره) واقع در خیابان غیاث آباد برگزار شد و به تناسب حلول سال جدید، ایام البیض و وفات حضرت زینب(س) برنامه های فرهنگی متنوعی اجرا شد.

مسوول ستاد اعتکاف بانوان شهرستان قزوین اظهار کرد:این مراسم شامل مناجات شبانه و ادعیه ویژه تحویل سال نو، مسابقات فرهنگی، دلنوشته بذای شهدا بود.
نظرپور عنوان کرد:همچنین نشست های بصیرتی، حلقه های معرفتی، تصحیح قرایت نماز، مشاوره خانواده توسط حجت الاسلام کاظم خانلو استاد حوزه از قم و تعدادی از اساتید حوزوی از حوزه علمیه بانوان استان قزوین از دیگر برنامه های فرهنگی اجرا شده در مراسم اعتکاف بود.

وی افزود:از مهمترین برنامه های فرهنگی این مراسم اجرای طرح نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی بود که از سال ۹۵ اجرا شده است، همچنین اکران مستند ملازمان حرم شهید سیاهکالی مرادی و نیز تبیین بیانیه گام دوم انقلاب بود که در مراسم اعتکاف گنجانده شده بود.

آنچه مهم است برگزاری بسیار مناسب مراسم اعتکاف امسال با مدیریت یکی از بانوان موفق استان است.

گفتنی است مراسم ایام البیض از روز چهارشنبه ۲۹ اسفندماه سال ۹۷ آغاز و تا نماز مغرب روز جمعه دوم فروردین ماه سال ۹۸ ادامه داشت.

ت

ارسال نظرات
پر بیننده ها