«وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد / لشکر دنیا نتواند که جوابم دهد» از شعار هایی است که انقلاب از ابتدا با آن عجین شده ولی واقعا چقدر به خودمان ایمان داریم و چقدر به رهبری اعتماد!
کد خبر: ۹۱۲۱۶۵۶
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جهاد فقط، جهاد در جبهه های نبرد با خصم نیست بلکه جهاد در عرصه های دیگر هم اهمیت دارد و اهمیت عرصه های دیگر اگر بیشتر نباشد کمتر هم نیست. به خصوص عرصه های جنگ نرم، که چند سالی اقتصاد را نشانه رفته و جنگ اقتصادی را به راه انداخته اند.

سال هاست که رهبر عزیزمان امام خامنه ای هنگام ورود به سال شمسی و آغازین روز بهار، شعاری طرح می کند که اگر این شعار واقعا از طرف همه عملی شود ما نه تنها از دشمنانمان عقب نمی مانیم بلکه از آن ها جلوتر خواهیم رفت، ولی متاسفانه این شعار تنها روی پوسترها و بیلبوردهای تبلیغاتی بیشتر نمایان است.

ملت شریف و عزیز ایران اسلامی باید این شعارها را حکم جهاد بدانند و اگر واقعا اعتقاد دارند می توانیم، رشدمان چند برابر شود.

حکم جهاد مگر چگونه می خواهیم باشد، سال قبل شعار حمایت از تولید ملی بود، چند درصدمان از تولید ملی حمایت کردیم، مجلس شورای اسلامی چند درصد در پیشبرد این هدف قدم برداشت، دولت محترم هم هکذا، این شعار ها واقعا حکم جهاد است و البته این شعارها فقط مربوط به یک سال نیست بلکه برای پیشبرد هدف است که نتیجه حاصل شود.

امسال هم شعار رونق تولید یک حکم جهاد است، یعنی امام خامنه ای حکم جهاد داده است پس باید لشکر دنیا نتواند که مقابل ما عرض اندام کند.

وحید غلامی

ارسال نظرات