فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده کاروان‌های راهیان نور نظرآبادی در ایام نوروز امسال به جنوب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۲۱۶۵۴
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ دوم پاسدار محمد جانمحمدلو در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت : مسال نیز مردم ولایتمدار شهرستان نظرآباد با ذوق وشوق فراوان با آرمان های امام وشهدا تجدید میثاق خواهند نمود.

 کاروان‌های راهیان نور نظرآبادی در ایام نوروز به جنوب کشور اعزام می‌شوند

وی گفت : استقبال مردمی جهت اعزام به کربلای ایران به حدی بود که ڟرفیت ثبت نام در همان ساعات اولیه تکمیل شد.

فرمانده سپاه ناحیه نڟرآباد در ادامه تصریح کرد:این حرکت راهیان نور یک حرکت عظیم و با ارزشی است که نسل به نسل باید ایثارگریهای رزمندگان و از خود گذشتگی های شهدای جنگ تحمیلی بازگو شود.و مسؤلین کشور باید ادامه دهنده راه شهدا باشند و مقتدرانه در مقابل دشمنان ایستادگی نمایند.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران افزود: راهیان نور بهترین وسیله برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است چرا که برنامه‌های نهفته در این اردو و تاثیر عرفانی این مناطق عملیاتی زمینه ساز از بین رفتن تهاجمات فرهنگی دشمنان در جوانان و عموم مردم می‌شود.

پاسدار محمد جانمحمدلو در پایان خاطر نشان کرد : اعزام از چهارم عید به تعداد ۵ دستگاه اتوبوس از داخل سپاه ناحیه نڟرآبادانجام خواهد شد.

ارسال نظرات