خبرهای داغ:
مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول ضمن اعلام خبر چاپ کتاب زندگی‌نامه ۱۹ شهید مدافع حرم شمال خوزستان از آمادگی باغ موزه دفاع مقدس دزفول جهت بازدید عموم مردم و کاروان‌های راهیان نور در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۱۶۴۵
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸

بهزاد جولایی، مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول در گفت‌وگو با بسیج از خوزستان، از چاپ کتاب «ستارگان آسمان حرم» از سوی این مرکز فرهنگی خبر داد و گفت: این کتاب زندگی‌نامه ۱۹ شهید مدافع حرم شمال استان خوزستان شامل شهرهای شوشتر، گتوند، دزفول، اندیمشک و شوش است.

وی اظهار کرد: رضا بی‌باک نویسنده این کتاب است که با شهدای مدافع پیش از شهادت در سوریه مصاحبه‌هایی را ترتیب داده و با خانواده‌های آنها نیز گفت‌وگو کرده و زندگی آنها را به تصویر کشیده است؛ این کتاب حدود ۳۰۰ صفحه و چاپ مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول است.

جولایی درباره برنامه‌های این مرکز در روزهای پایانی سال و همزمان با ایام عید گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان اعم از کاروان‌های راهیان نور و عموم مردم است. علاوه بر موزه، کتابخانه تخصصی مرکز فرهنگی نیز در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول اظهار کرد: راویانی در مرکز حضور دارند که بخش‌های مختلف موزه، آثار حجمی و مفهومی و المان‌های آن را توضیح می‌دهند. در سالن آمفی‌تئاتر مرکز، نماهنگ و مستندهای دفاع مقدس برای بازدیدکنندگان پخش می‌شود. زیارت شهدای گمنام، بازدید از امکانات و تجهیزات نظامی مستقر از محیط باغ موزه و آشنایی با ابداعات و ابتکاراتی که جهادسازندگی در جنگ تحمیلی داشته است، از برنامه‌های باغ موزه دفاع مقس دزفول است.

وی همچنین از برگزاری گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس به مناسبت سالروز عملیات فتح‌المبین در سوم فروردین در این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها