خبرهای داغ:
مدیر ارشد ناحیه سپاه هندیجان گفت: به منظور حفظ امنیت برای مسافران نوروزی در مسیر های مواصلاتی هندیجان ، تور ایست و بازرسی بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید آوینی شهره زهره در مسیر ورودی به بخش چم خلف عیسی هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۱۶۳۶
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵

سروان پاسدار سعید سنگری عصر جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:با شروع سال جدید نو روز ۹۸ برای حفظ آرامش و امنیت و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری و راحتی مسافران نوروزی و کاروان های راهیان ، تور ایست و بازرسی از پرسنل پاسدار و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید آوینی شهره زهره ناحیه سپاه هندیجان با نظم خاصی برگزار شد.

وی افزود : مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور در مسیر مواصلاتی هندیجان با استقبال و راهنمایی بسیجیان ناحیه سپاه برای سهولت و راحتی قرار گرفته که از نیروهای سپاه تقدیر و تشکر نمودند.

وی بابیان آمادگی نیروهای سپاه و بسیج در مسیر ورودی و سطح هندیجان گفت: با اجرای کلاس های آموزش توجیهی و نحوه برپایی ایست و بازرسی، بسیجیان و پاسداران ناحیه با استفاده از ظرفیت های موجود در بالاترین سطح آمادگی در حال خدمات رسانی به مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور هستند.

پاسدار سنگری مدیر ارشد ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: خدمات رسانی امنیتی و راهنمایی تا پایان تعطیلات نوروزی با جدیت ادامه خواهد داشت و با هر گونه ناامنی و ناهنجاری برخورد قانونی انجام می دهد و در حال حاضر کنترل خوبی از نقاط ورودی و سطح شهرستان بوجود آمده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها