خبرهای داغ:
رزمنده و روای دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار بسیج در طلائیه گفت: مشکلات زمانی شروع شد که از فضای جبهه و جنگ دور شدیم و آنجا که با جان خود مردانگی را ثابت می کردیم جای خود را با عافیت طلبی عوض کردیم.
کد خبر: ۹۱۲۱۶۲۶
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۸

ابوالفضل باجلان در گفتگو با خبرنگار بسیج در طلائیه گفت: اینجا نقطه صفر مرزی بوده و درست نقطه ای را انتخاب کردیم که نامش سه راهی شهادت است و هیچ احدی نمی توانست سالم ازین سه راهی عبور کند.

وی تصریح کرد: خدا می داند که در عملیات خیبر چه اتفاقی رخ داد،چه جوانها و خونهایی ریخته نشد، چه فاجعه و حادثه ای رقم نخورد! اما یک چیز قشنگ بود و آن مردانگی و رقص عاشقی جوانان این مملکت برای شادی امام مستضعفان بود.

با جلان گفت: وقتی دشمن در نقطه صفر مرزی تهاجم را آغاز کرد عده ای گفتند زمین بدهیم زمان بگیریم‌اما امام مستضعفان فرمودند که دشمن را سرجایش بنشانید. آمدیم در نقطه صفر مرزی دشمن را مهار کردیم، هزینه دادیم و پاک ترین های امت را تقدیم اهل بیت نمودیم تا اینکه دشمن به زانو درآمد. اگر خوزستان را می دادیم آیا دشمن برای همدان هم بهانه نمی تراشید؟امروز در برجام و سایر مسایل که دائم در حال مذاکره هستندعرض کنم که امتیاز ندهیم، تقابل با دشمن را از نقطه صفر شروع کنید اگر کوتاه بیایند بهانه های بعدی برای فتح دیگر سنگرها تراشیده می شوند.

روای و رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: طلائیه هست و آنان که تغییر کردند و در دام عافیت طلبی افتادند به خاطر دور شدن از فرهنگ ناب بچه های طلائیه و هویزه می باشد. برای تحریم ها هم باید همانند دفاع مقدس بر حق خود پافشاری کنیم اینکه چیزی بدهیم‌و چیزی بگیریم معامله است حق را یاری کردن نمی باشد.

 

۱۰۰۲/ا۲۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها