مصطفی
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خبر داد:
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از بازدید بیش از 300 هزار نفر زائر از مناطق عملیاتی استان ایلام از ابتدای سال 97 تا پایان سال در قالب کاروان های راهیان نور، کاروان های خودجوش و خانواده هایی از سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۱۶۲۱
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار "جمال شاکرمی" فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به بازدید کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی استان، اظهار کرد: امسال هم مثل سالیان قبل از سراسر کشور و بعضاً مسلمانان دیگر کشورها به مناطق عملیات استان ایلام بازدید می کنند.

 وی با اشاره به زیبایی های یادمان شرهانی، بیان نمود: اینجا محل پرواز کبوتران خونین رنگی است که عاشقانه پر کشیدند و زیبایی هایی را برای همیشه تاریخ به معرض نمایش عالمیان گذاشتند.

 فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به عملیات محرم سال 61 در شرهانی اشاره نمود و ابراز کرد: در جغرافیای ایلام محرمی خلق شد که حاصل آن مستندی از حادثه عاشورا می باشد.

 وی عنوان کرد: خوشبختانه امسال در بحث راهیان نور با افزایش مواجه شدیم که ان شاءالله این حرکت روبه رشد در سال های آینده بیشتر شود.

 سرهنگ شاکرمی گفت: بیش از 300 هزار نفر از ابتدای سال 97 تا امروز از مناطق عملیاتی استان بازدید کرده اند.

 وی تصریح نمود: سال گذشته در زیست خواب های سپاه استان بیش از 220 هزار نفر اسکان نمودند و در این خصوص سپاه پاسداران آمادگی کامل دارد.

 فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به ترمیم جاده های برخی مناطق عملیاتی در سال جاری اشاره نمود و اظهار کرد: با کمک استاندار که جادرد تشکر نمایم از حسن توجه وی، قرار است در آینده نزدیک عملیات ساخت جاده قلاویزان آغاز و همچنین قرار است پروژه ترمیم جاده شرهانی از ابتدای جاده اندیمشک به دهلران تا محل یادمان در دستور کار قرار بگیرد.

 وی افزود: همچنین با تقبل هزینه بخشی از اعتبارات ساخت حسینیه های شرهانی و قلاویزان توسط دولت با نگاه مثبت استاندار ایلام و هزینه مابقی توسط سپاه، این پروژه ها نیز تکمیل خواهند شد.

 سرهنگ شاکرمی به اضافه شدن یادمان های دیگر به استان ایلام اشاره نمود و ابراز داشت: امسال امنیت یادمان های والفجر 1 و شهید باقری بر عهده سپاه استان ایلام می باشد که خوشبختانه در این مناطق امنیت صددرصدی وجود دارد و از صدا و سیمای استان انتظار داریم تا از این مناطق نیز گزارش تهیه نمایند.

ارسال نظرات