خبرهای داغ:
مسئول بسیج اردویی گردشگری خراسان جنوبی خبر داد
مسئول بسیج اردویی گردشگری خراسان جنوبی گفت: طی مدت 2ماه و نیم (از ابتدای بهمن تا پایان نوروز) بیش از6هزار نفر در اردوگاه شهید حبیب الهی اهواز میهمان سرزمین حماسه و ایثار می شوند.
کد خبر: ۹۱۲۱۶۰۲
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰

مجتبی قنبری مسئول سازمان بسیج اردویی، راهیان نور و گردشگری خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: از ابتدا تا 30 بهمن  97 طی 10 مرحله نسبت به اعزام بیش از یک هزار و 300 دانش آموز پسر اقدام صورت گرفته است و از ابتدا تا دهم اسفند نیز بیش از700 دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان خوزستان اعزام شده اند.

 وی با بیان اینکه طول مدت سفر6روزه بوده است افزود: طی 2 روز اقامت در خوزستان از یادمانهای شهدای عملیات  والفجر8 ، شهدای شلمچه، طلائیه، هویزه ، مسجد خرمشهر و معراج شهدای اهواز بازدید بعمل آمده است.

مسئول سازمان بسیج اردوی گردشگری استان بیان داشت: از 12 تا 23 اسفند طی 3مرحله تعداد بیش از یک هزار و 200 دانشجو از دانشگاه های سراسر استان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده اند که طی 3روز اقامت در خوزستان علاوه بر یادمان های فوق از یادمان شهدای هورالعظیم، یادمان شهدای فکه، کانال کمیل و یادمانهای شهید باقری و فتح المبین بازدید داشتند.

وی ادامه داد:  از 22اسفند تعداد بیش از 300 نفر از طلبه های خواهر و برادر استان در یادمانهای خوزستان حضور داشته اند.

قنبری خاطرنشان کرد: از 25 اسفند اردوگاه شهید حبیب اللهی اهواز میزبان زائرین راهیان نور اعزامی از محلات بسیج است و تا 27اسفند بیش از300 نفر در اردوگاه حضور یافته اند که از این تعداد قریب به 100نفر با خودروهای شخصی به این مناطق آمده اند.

وی برنامه های فرهنگی این سفر زیارتی ـ سیاحتی را بازدید از یادمانهای فوق الذکر، شرکت در نمایش رزمی فرهنگی مردان آسمانی، مراسم شبی با شهدا و ... عنوان کرد.

وی عنوان داشت: پیش بینی می شود تا پایان ایام نوروز امسال بیش از 2هزار و 500نفر از خراسان جنوبی در قالب کاروانهای اتوبوسی و خودروهای شخصی از مناطق عملیاتی جنوب بازدید نمایند.

مسئول بسیج اردویی گردشگری استان گفت: سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری به حول قوه الهی طی مدت 2ماه و نیم (از ابتدای بهمن تا پایان نوروز) بیش از6هزار نفر را در اردوگاه شهید حبیب الهی اهواز میزبانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها