نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

شهید حسین جوینده برکت خدا بر روی زمین بود

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه شهید حسین جوینده برکت خدا بر روی زمین بود گفت: شهید حسین جوینده ایمان و تقوا داشت زیرا شهادت نصیب هرکسی نمی‌شود و امسال شهید جوینده آغاز سال گیلانی‌ها را برکت داد.
کد خبر: ۹۱۲۱۶۰۱
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی عصر امروز در مراسم هفتمین روز شهادت سرهنگ دوم پاسدار شهید حسین جوینده در گلزار شهدا کلان‌شهر رشت بابیان اینکه شهید جوینده در روز شهدا آسمانی شد اظهار کرد: گلزار شهدا جایگاه بهشتیان است و شهدا همواره ناظر بر اعمال ما و از حرکات ما آگاه هستند.

وی با اشاره به اینکه خداوند به‌تمامی انسان‌ها روزی می‌دهد افزود: همگی به یک اندازه از نعمت‌های خدا بهره‌مند می‌شوند اما بعضی از روزی‌ها را خدا به همه نمی‌دهد و فقط به برخی از انسان‌ها با دو ویژگی می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان بابیان اینکه روزی مخصوص خداوند برای صالحان و پاکان است گفت: برخی از روزی‌ها بابرکت به صالحان می‌رسد و ایمان و تقوا باعث می‌شود که آن چیزی که خدا به انسان می‌دهد باعث برکت شود.

فلاحتی با اشاره به اینکه روزی متعلق به تمام موجودات روی زمین است بیان کرد: آن روزی ویژه خداوند که نامش برکت است نصیب کسانی می‌شود که ایمان و تقوا دارند.

وی بابیان اینکه برکت از آسمان و زمین بر متقیان نازل می‌شود افزود: خدا می‌داند که در چه زمان به مؤمنان و صالحان روزی‌شان بدهد.

امام‌جمعه رشت با اشاره به اینکه شهید حسین جوینده برکت خدا بود تصریح کرد: شهید حسین جوینده ایمان و تقوا داشت زیرا شهادت نصیب هرکسی نمی‌شود و در مسیر جهاد قرار گرفتن دری از درهای بهشت است.

فلاحتی بابیان اینکه شهید جوینده امروز در کنار شهدا و امام حسین (ع) است خاطرنشان کرد: بی‌تردید اکنون فرمانده شهید حسین جوینده از خداوند منان روزی می‌خورد و امسال شهید جوینده آغاز سال گیلانی‌ها را برکت داد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در تلاش هستند که اراده مسلمانان را بگیرند گفت: این سردمداران دنیای غرب لباس اتوکشیده دارند اما انسان‌های وحشی هستند و کسانی که در داخل که نغمه گرایش و ارتباط با غرب رادارند می‌خواهند با انسان‌های وحشی مذاکره کنند اما باید این را بدانند که ما نباید سرسپرده دنیای غرب شویم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان بابیان اینکه ملت ایران همیشه از انقلاب حمایت می‌کنند افزود: دشمنان انقلاب در این کشور جایی ندارند و این را بدانند که تا زمانی که امام خامنه‌ای، رهبر ماست این کشور بیمه است و دشمن نیز هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار