خبرهای داغ:
امام جمعه موقت مراغه:

تقویت تولید داخلی تنها راهکار مقابله با جنگ اقتصادی است

امام جمعه موقت مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، تنها راهکار مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان را تقویت تولید داخلی و رونق تولید عنوان کرد و گفت: تولید داخلی و رونق اقتصادی و تولید در کشور موجب عقب نشینی دشمن و درنتیجه شکست آن ها خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۲۱۵۶۱
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حمید محمدی راد  با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبری معظم انقلاب با عنوان رونق تولید افزود: با خودکفایی در تمامی حوزه ها و زمینه ها دیگر تحریم دشمنان اقلاب اسلامی بی اثر خواهد بود و دشمنان از جنگ اقتصادی با ایران ناامید خواهند شد.
وی گفت: دشمنان نظام اسلامی با استفاده از ابزارهای مختلف می کوشند تا با برجسته سازی معضلات اقشار جامعه را ناراضی و ناامید کنند و از این طریق به اهداف شوم خود دست یابند.
حجت الاسلام محمدی راد اضافه کرد: با توجه به جنگ اقتصادی دشمن و نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان رونق تولید، شرایط جدید و دشواری پیش روی ما قرار دارد و باید با تمام قوا برابر این جنگ بایستیم.
وی ادامه داد: دشمنان می خواهند با ایجاد شرایط اقتصادی دشوار و با ایجاد نارضایتی به اهداف خود برسند و این راهبردی از سوی آمریکا، رژیم صهیونیستی و سعودی ها است.
حجت الاسلام محمدی راد خاطرنشان کرد: تولید داخلی رکن اصلی اقتصاد مقاومتی است که با توجه به آن می توان گام های سازنده ای را در تحقق اهداف ترسیم شده برداشت.
امام جمعه موقت مراغه افزود: مردم باید تلاش کنند از تولیدات داخلی به عنوان افتخاری ملی استفاده کنند و این امر مستلزم آن است که تمام واحدهای تولیدی کیفیت محصولات را بالاتر ببرند.
وی گفت: با تولید و رونق داخلی امیدواریم شاهد فردایی بهتر برای کشورمان باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار