سرهنگ دوم پاسدار حجت الله دستجانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ساوه از اعزام۳۸۰نفر خانواده ساوجی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۱۵۴۵
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه سرهنگ دوم پاسدار حجت الله  دستجاتی فرمانده سپاه ساوه اظهار داشت: امروزه فرهنگ ایثار و ارزش های آن با زندگی روزمره طیف عظیمی از مردم عجین شده و در متن زندگی آنان جریان پیدا کرده است، ما در آغاز چهل و یکمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این حقیقت ناب، همانند 8 سال دفاع مقدس شاهد استقبال جوانان از این حرکت عظیم فرهنگی هستیم و عمده مخاطبان سفرهای راهیان نور را قشرجوان از تمامی طیف ها و صنف ها تشکیل می دهند.

وی بیان داشت: به لطف الهی و مدد از ائمه اطهار علیهم السلام و شهدای عزیز، قریب به ۳۸۰نفر زائر خواهر و برادر از مساجد و محلات سطح شهرستان به مناطق راهیان نور اعزام شد و از مناطق عملیاتی کربلای 4 و 5 ، بیت المقدس، طلائیه، چزابه، کانال کمیل و حنظله، فکه، فتح المبین و عملیات محرم در منطقه شرهانی بازدید بعمل می آورند.

سرهنگ دستجانی در ادامه افزود: در اجرای این حرکت بزرگ فرهنگی، راویان دفاع مقدس، طلاب و خادمین شهدا حضور پررنگی دارند که بویژه در محتوا بخشی به این جریان بزرگ فرهنگی نقش آفرین هستند.

 

ارسال نظرات