فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران:
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: هم اینک نیرو‌های مسلح در اوج قدرت نظامی قرار داشته و با رصد بی وقفه تهدیدات احتمالی دشمنان آماده در هم کوبیدن هرگونه حرکت آن‌ها هستند.
کد خبر: ۹۱۲۱۵۳۶
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری در جمع افسران و سربازان نیروی زمینی مستقر در دوغارون شهرستان تایباد واقع در نوار مرزی شرق خراسان رضوی اظهار داشت: هم اینک نیرو‌های مسلح در اوج قدرت نظامی قرار داشته و با رصد بی وقفه تهدیدات احتمالی دشمنان آماده در هم کوبیدن هرگونه حرکت آن‌ها هستند.

وی ادامه داد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که امروز با تکیه بر توان و اقتدار خود در جای جای ایران اسلامی امنیت کامل مرز‌های کشور را برقرار کرده و پاسدار آن است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در آستانه آغاز پنجمین دهه حیات بابرکت انقلاب اسلامی و چهل سالگی عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی برابر اوامر فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری امروز خودکفایی به معنای واقعی خود در نیروی زمینی ارتش تحقق یافته است. بر همین اساس این نیرو با اقتدار خلل ناپذیر، خودکفایی نظامی را مولفه اصلی و مهم خود می‌داند و به همین خاطر باید ملت ایران تبریک گفت.

وی افزود: ارتش امروز از هر زمانی آماده‌تر است و تمام تجهیزات نظامی خود را مطابق با آخرین فناوری‌های جهان به روزرسانی کرده و چنانچه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حماقتی کنند پاسخ ما محکم و کوبنده خواهد بود.

سرتیپ حیدری همچنین گفت: طی ماه‌های اخیر نیروی زمینی ارتش در مرز دوغارون مستقر شده و در این چارچوب فرزندان نظام مقدس جمهوری اسلامی در این نقطه از ایران نیز بیدار، هوشیار و حافظ آب و خاک کشور هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها