خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: راهیان نور، بسترساز فضایی فرهنگی و معنوی برای خودسازی است.
کد خبر: ۹۱۲۱۵۳۴
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

راهیان نور بسترساز فضایی فرهنگی و معنوی برای خودسازیمرتضی سیاهوشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور تویسرکان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: استقبال بسیار زیادی از این سفر معنوی برای ایام نوروز شد، اما متأسفانه به دلیل کمبود امکانات از جمله نبود اتوبوس به تعداد لازم و کمبود بودجه، بالاجبار تنها 140 نفر را روانه این سفر معنوی کردیم.

وی بیان کرد: سال گذشته نیز بیش از 600 تویسرکانی در قالب اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی، دانشجویی و محلات از فضای معنوی مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور بهره‌مند شدند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با تأکید بر اینکه راهیان نور، بسترساز فضایی فرهنگی و معنوی برای خودسازی است، عنوان کرد: ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و آشنایی نسل جوان با فرهنگ رشادت و خداشناسی به سبک شهدایی به ویژه در ایام نوروز، بهار معنوی خاصی را در دل‌ها رقم می‌زند.

وی افزود: زمان سفر کاروان راهیان نور برای مناطق عملیاتی غرب دو روز و برای جنوب کشور سه روز در نظر گرفته شده است و در این اردوها زائران از برنامه‌های فرهنگی بسیاری از جمله مسابقه‌های متنوع و سخنان روایان دفاع مقدس استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات