خبرهای داغ:
بیرامی زائر راهیان نور اراکی در گفتگو با «بسیج»:

اردوهای راهیان نور محل رویش های انقلاب اسلامی

زائر راهیان نور اراکی گفت: دلسوزان به انقلاب باید هرچه توان دارند برای گسترش فضای معنویت و راه شهدا بگذارند، بهترین راه مقابله با این کار راه انداختن جهاد برای ترویج اردوهای راهیان نور است.
کد خبر: ۹۱۲۱۵۲۰
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ محمد بیرامی از زائران راهیان نور در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: اردوهای زیارتی راهیان نور یکی از موثر ترین روش ها برای معرفی شهدا و راه ارزشمند آنها است و در واقع با توجه به نقشه های شیطانی دشمنان استکباری ، این اردوها یکی از راهبردهای فرهنگی موثر برای افزایش قدرت نرم کشور محسوب می شود که در جوانان برای مقابله با هجمههای فرهنگی دشمنان بسیار تاثیرگذار است.
وی افزود: در این چند دهه اخیر اردوهای راهیان نور جایگاهی بسیار مناسبی در بین ملت ایران پیدا کرده ، و زمینه هایخوبی برای رشد معنوی و اعتقادی جوانان فراهم کرده است که می شود گفت: رویشهای نسل سوم و چهارم مربوط به راهیان
نور است.
بیرامی اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی با تفکر بسیج در میدان های نبرد حاضر شدند و دلاورمردانی که ایران را از شر نقشه های دشمنان نجات دادند ، همه بسیجی واقعی بودند،امروز هم باید جوانان و مدیران کشور با تفکر بسیجی وارد عرصه های نبرد با دشمنان شوند.
وی افزود: اگر تفکر بسیجی الگوی رفتاری جوانان و مدیران قرار گیرد ،زمینه های نفوذ دشمنان در عرصه های مختلف بسته خواهد شد و آن وقت است که هیمنه اقتصادی و فرهنگی دشمنان را شکست خواهیم داد.
این زائر بسیجی تأکید کرد: اگر توانستیم اردوی راهیان نور را در بین گردشگران خارجی تقویت کنیم آن وقت راه شهدا را می توانیم به دنیا معرفی کنیم،راه شهدای انقلاب اسلامی باید در جهان صادر شود،امروز پیروزی های یمن،سوریه،عراق و... به برکت شهدای انقلاب اسلامی است.
وی افزود: راهیان نور بهترین و موثر ترین بستر برای تربیت و پرورش جوانان در تراز تشکیل تمدن اسلامی است،امروز دشمنان استکباری می دانند که نباید راه شهدا برای جوانان تبیین شود و به شدت نگران هستند ، به همین جهت تخریب های گسترده شهدا و عملیات های موفق دفاع مقدس در دستور کار آنها قرار دارد،ولی خودشان هم میدانند با آن همه هزینه در خرابکاری هایشان شکست خواهند خورد.
بیرامی در همین خصوص تصریح کرد: سبک زندگی شهدا باید به جوانان ایران معرفی شود،فداکاری های شهدای انقلاباسلامی باید سرلوحه رفتار نوجوانان باشد و برای این کار باید شهدا را خوب و درست به آنها معرفی کنیم.
وی افزود: دلسوزان به انقلاب اسلامی باید هرچه توان دارند برای گسترش فضای معنویت و راه شهدا بگذارند،دشمن به دنبالتحریف دفاع مقدس و دلاوری های جوانان ایرانی است و بهترین راه مقابله با این کار راه انداختن جهاد برای معرفی شهدا وترویج اردوهای راهیان نور است.
این زائر بسیجی در پایان خاطر نشان کرد: راهیان نور یک کار فرهنگی موثر در جهت معرفی انقلاب اسلامی است،برایتبیین آرمان های انقلاب باید کارفرهنگی پرمغز انجام داد،نمونه آن حضرت امام(ره)هستند که برای به ثمر نشاندن انقلاباسلامی حدود پانزده سال کار فرهنگی انجام دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار