خبرهای داغ:
مهاراجه در راهیان نور منطقه اروندکنار:

فرزند گاندی شهید بابایی را ستود

یکی از زائرین راهیان نور در گفتگو با خبرنگار بسیج در اروند کنار گفت: اهل هندوستان هستم و در مورد دفاع مقدس شنیده بود تا اینکه به ایران آمدم و عاشق شخصیت شهید بابایی شدم.
کد خبر: ۹۱۲۱۵۱۳
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرنگار بسیج قزوین از منطقه اروند کنار مهاراجه از زائرین هندوستانی راهیان نور با ابراز شگفتی از ارزش جهاد و شهادت برای ایرانیان گفت: ایران به عنوان یک کشور قدرتمند در منطقه و دنیا شناخته می شود و پیروزی ایرانیان سبب خوشحالی تمام مستضعفان جهان خواهد شد.

وی ادامه داد بنده با نام مستعار خود به شما می گویم: انقلاب اسلامی متعلق به شما نیست بلکه تمام قلب های آزاد اندیش دنیا انقلاب اسلامی را متعلق به خود می دانند و خامنه ای را رهبر عالیقدر برای مواجهه با مشکلات می دانند.

تبعه هندوستان با اشاره به ارزش جهاد و شهادت در ایران گفت: توسط یکی از دوستان خصوصیات اخلاقی و زندگی نامه چند شهید ایرانی را مطالعه کردم و برایم بسیار جذاب بود.

وی ادامه داد: شهید خلبان عباس بابایی رفتارش در عین قاطعیت نظامی مهربانانه و مردمی بوده است و برایم باور پذیر نبود که انسانهای خاکی این قدر زندگی را زیبا معنی کنند.

وی گفت: زندگی نامه شهید بابایی را برای دوستانم در هندوستان تعریف کردم و آنها نیز عاشق بابایی شدند، ایرانیان اگر در زمینه معرفی اساطیر خود کار کنند می تواند هزاران قهرمان واقعی به دنیا معرفی کند و دنیا از افسانه های پوشالی هالیوود عبور کند.

مهاراجه در پایان گفت: من با سایر دوستانم عاشق مواضع امام خامنه ای هستیم و فدا کردن جان خود در راه این شخصیت الهی ارزش دارد، برایمان قابل هضم نبود مگر می شود یک کشور مانند ایران هم پیشرفت کند و در حین جنگ سکو های علمی را فتح و در برابر تمام استکبار و ابرقدرتها ایستادگی کند؟

وی گفت: امروز امام خامنه ای یک هدیه الهی به بشریت بوده حاضرم به فرمان ایشان تا شهادت پیش بروم.

۱۰۰۲/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار