خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان‌نور سپاه و بسیج خبر داد
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان‌نور سپاه و بسیج گفت: از لحاظ فراوانی امسال حضور کاروان‌های زیارتی راهیان‌نور نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد رشد و افزایش داشته است.
کد خبر: ۹۱۲۱۴۹۶
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خرمشهر، سردار یعقوب سلیمانی امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به استقبال باشکوه مردم از حرکت عظیم راهیان‌نور، اظهار کرد: جوانان نسل چهارم در مناطق عملیاتی برای جست‌وجوی اهداف شهدا حضور پرشور و شعوری داشته‌اند و این حضور در سطح گسترده در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه حرکت راهیان‌نور فراملی و فراموش‌نشدنی است، عنوان کرد: از لحاظ فراوانی امسال حضور کاروان‌های زیارتی راهیان‌نور نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد رشد و افزایش داشته است.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان‌نور سپاه و بسیج گفت: امسال با رویکرد اهتمام جوانان به راه شهدای انقلاب در یادمان‌ها و زیارتگاه‌های ۵ استان خوزستان، کرمانشاه، ایلام، بوشهر و هرمزگان از زائران سرزمین‌نور پذیرایی کردیم.

سلیمانی عنوان کرد: ثبت‌نام در کاروان‌های شهید صیاد شیرازی و شهید باقری ویژه خودروهای شخصی و شهید برونسی ویژه اعزام‌های انفرادی تا روز ۶ فروردین سال ۹۸ ادامه دارد و علاقه‌مندان سفر به این مناطق می‌توانند به سایت راهیان نور به نشانی www.rahiyannoor.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها