خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، به مناسبت ولادت حضرت امام علی (ع) و همچنین سالروز وفات حضرت زینب (س) در نوروز سال ۹۸ با شعار رونق تولید به فرمایش رهبر انقلاب به همین منظور با تلاش گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل و مشارکت خیرین بیش از۸۰بسته مواد غذایی بین نیازمندان هندیجان توزیع شدند.
کد خبر: ۹۱۲۱۴۹۱
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴

محمد حسین عنانات مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل اظهار داشت : با برنامه ریزی و هماهنگی بصورت مرحله مرحله و به مناسبت های مختلف مذهبی، بسته های مواد غذایی تهیه و در میان نیازمندان و محرومان شهرستان هندیجان توزیع می شوند‌.

وی افزود : هر جا نیاز باشه گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل با مشارکت خیرین و بسیجیان میثاق با شهدای هندیجان کمک های خود را در زمینه های عمرانی ، فرهنگی و توزیع مواد غذایی و وسایل گرمایشی و سرمایشی خدمات رسانی به محرومین شهرستان خواهند داشت.

وی بابیان تهیه دیگر موارد نیاز محرومان در هندیجان گفت: خانواده های محرومین چشم به راه کمک رسانی هستند و وظیفه اخلاقی است که دست این محرومان را گرفت و گره ایی از مشکلات آنها را رفع نمود و مطمعن خداوند نظاره گر و یاری رسان بر اعمال ماها هست.

عنانات مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل عنوان کرد : گروههای جهادی بسیج در تمام صحنه ها موفق بوده و از هیچ تلاشی برای یاری رسانی به مستمندان کوتاهی نخواهد داشت و خدمات دهی خوبی را انجام می دهند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها