خبرهای داغ:
رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان گفت: اوج تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان اصفهان در آخرین روز از سال گذشته به ثبت رسید.
کد خبر: ۹۱۲۱۴۲۵
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، مرضیه فراست در گفت‌وگویی با اشاره به وضعیت راه‌های استان اظهار داشت: بر اساس رصد تصاویر دوربین‌های نظارت تصویری، تردد در کلیه محور‌های استان به صورت روان برقرار بوده و هیچگونه بارشی در محور‌ها صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: اوج تردد خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی استان اصفهان در آخرین روز از سال گذشته به ثبت رسید و درصد خودرو‌های خروجی از استان نیز در آخرین روز‌های سال گذشته با افزایش چشم‌گیری همراه بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان پیرامون وضعیت تردد خودرو‌ها تصریح کرد: با توجه به اینکه حجم خودرو‌های ورودی به استان تا بدین لحظه افزایشی به همراه نداشته، وضعیت تردد در تمامی راه‌ها به صورت روان و ایمن در جریان است.
وی افزود: تعداد وسیله نقلیه ورودی به استان در آخرین روز‌های اسفندماه سال ۹۷ با رشد ۴ صدم درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده و با تعداد ۵۲۸ هزار خودرو به ثبت رسیده است.

فراست خاطرنشان کرد: تعداد وسیله نقلیه خروجی از استان نیز در آخرین روز‌های اسفندماه سال ۹۷ با رشد حدود ۷ درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده و با تعداد ۵۲۹ هزار خودرو به ثبت رسیده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها