خبرهای داغ:
سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: کمپ‌هایی مانند باغ فدک، تعدادی از ورزشگاه‌ها در نقاط مختلف شهر اصفهان فعال‌شده است و با تکمیل ظرفیت باغ فدک، ورزشگاه‌ها آماده پذیرایی از مسافران نوروزی خواهند بود.
کد خبر: ۹۱۲۱۴۲۰
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، ایمان حجتی در گفت‌وگویی با بیان اینکه برای استقبال از مسافران و مناسب بودن نظم شهر شهرداری اصفهان ظرفیت‌هایی را برای اسکان عید نوروزی فراهم کرده است، اظهار کرد: کمپ باغ فدک مانند هرسال فعال است و ستاد‌های استقبال شهرداری در ورودی‌های شهر فعال است تا راهنمای مسافران نوروزی باشد.

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: اولویت در حوزه اسکان با هتل‌ها، مهمانپذیرهاست و پس از آن سایر ظرفیت‌ها فعال می‌شود، اما امسال با توجه به برخی از آمار‌ها ظرفیت هتل‌ها و مهمانپذیر‌ها تکمیل‌شده کمپ‌هایی مانند باغ فدک، تعدادی از ورزشگاه‌ها در نقاط مختلف شهر اصفهان فعال‌شده است و با تکمیل ظرفیت باغ فدک، ورزشگاه‌ها آماده پذیرایی از مسافران نوروزی خواهند بود.

حجتی با توضیح اینکه مردم اصفهان شاید علاقه داشته باشند منازل خود را در اختیار مسافران قرار دهند، تصریح کرد: شهرداری از چند ماه قبل تلاشی را انجام داد تا سامانه رزرو اینترنتی منازل را ایجاد کرد تا هر شهروندی پس از گذراندن مراحل قانونی منزل خود را در اختیار مسافران قرار دهد.

وی در پایان با بیان اینکه بنگاه‌های املاک در این فرآیند حضور دارند، خاطر نشان کرد: این سامانه در اختیار مسافران هم قرار دارد که می‌توانند قبل از ورود به اصفهان محل اسکان خود را به صورت آنلاین رزرو کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها